همشهری آنلاین: تیم ملی ایران در سومین بازی خود در جام ملت‌های آسیا توانست از سد تایلند بگذرد.

تیم ملی فوتبال

 

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی ایران در شرایطی میزبان تایلند بود که تاکنون این تیم آسیای جنوب شرقی نتوانسته‌ بود در تهران برای ملی‌پوشان کشورمان دردسر درست کند.

تایلندی‌ها که برای کسب تساوی به میدان آمده بودند از همان ابتدای بازی سعی در کم کردن سرعت و بسته نگه‌داشتن آن داشتد و تا حدود زیادی نیز موفق به انجام آن شدند.

ملی‌پوشان ایران که در نیمه نخست بازی کم‌طراوتی را ارائه کردند تنها یک بار توانستد روی دروازه حریف خطر‌آفرینی کنند تا نیمه اول سرانجام بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم نیز به همین منوال آغاز شد تا اینکه در دقیقه 67 جلال حسینی که تا مقابل دروازه حریف پیش آمده بود توپ سرگردانی را بدست آورد و آن را به گل نخست ایران تبدیل کرد.

ملی‌پوشان ایران با این گل روحیه گرفته و گوشه‌ای از بازی مورد انتظارشان را به نمایش گذاشتند تا اینکه سه دقیقه بعد رضا قوچان‌نژاد روی پاس کریم انصاری‌فر که دقایقی‌ قبل از آن به جای دژاگه به زمین آمده بود گل دوم ایران را به ثم رساند.

بازی بعد از این گل دوباره از سرعت افتاد و این موضوع به تایلندی‌ها کمک کرد تا در یکی از نادرترین حملاتشان به سمت دروازه ایران یگ گل را جبران کنند.

تیم ایران در دقایق پایانی چندین موقعیت مناسب برای گل‌زنی بدست آورد که هیچ کدام نتیجه‌ای نداشت.

ایران با این پیروزی در سه بازی هفت امتیازی شد و در گروه خود در جایگاه اول ایستاد.

کد خبر 235190
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز