همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان به امامت آیت‌الله‌ علوی گرگانی در این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه قم، ابراهیم صدوقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ارتقاء سطح مراسم مسجد مقدس جمکران یکی از اهداف معاونت فرهنگی این مکان مقدس است، به تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران به مناسبت روز عرفه و عید قربان پرداخت و گفت: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم روز عرفه، برنامه قرائت دعای این روز عظیم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا مراسم قرائت دعای پر فیض عرفه روز سه‌شنبه از ساعت 14:30 در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران با قرائت حجت‌الاسلام شهیدی و با حضور مردم مومن و منتظر ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران افزود: برگزاری نماز عید و دعای ندبه در روز عید سعید قربان برنامه دیگری است که توسط معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود که طی آن مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام حاج عباس حیدر زاده به قرائت دعای ندبه در روز عید خواهد پرداخت.

صدوقی با بیان اینکه نماز عید سعید قربان نیز با حضور آیت‌الله علوی گرگانی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: واحدهای دیگر مسجد مقدس جمکران از جمله دارالقرآن، کانون مفتاح و مرکز فرهنگی هنری گل نرگس این مکان مقدس نیز برنامه‌های ویژه‌ای را برای گرامی‌داشت این ایام تدارک دیده‌اند که از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه دعوت می‌شود در این مراسم حضور یافته و بر شکوه مراسم و برنامه‌های مسجد مقدس جمکران بیافزایند.

کد خبر 235011
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز