مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

گروه شهری: یکی از رویکردهای اصلی شهرداری تهران در سال‌های اخیر افزایش روحیه نشاط و شادمانی درمیان شهروندان است، از همین رو در مناسبت‌ها واعیاد ملی مذهبی انواع جشن‌ها در سطح مناطق و محلات شهر تهران برپا می‌شود.

از همین رو به مناسبت عید قربان جشن‌های بزرگ با حضور عموم شهروندان در 22مسجد و 10بوستان منتخب پایتخت برگزار می‌شود.
عبادالله رمضانی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران درتوضیح چگونگی این برنامه‌های شاد و مفرح از حضور چهره‌های برجسته فرهنگی ، هنری و ورزشی ، سرود و تواشیح و مسابقه و سرگرمی و غیره در 10بوستان منتخب سخن گفت. به گفته رمضانی، به مناسبت عید قربان، با همکاری سازمان تاکسیرانی سرویس‌ها برای عبور و مرور نمازگزاران تدارک دیده شده، همچنین اهدای شاخه گل و شیرینی به نمازگزاران را خواهیم داشت و در مراکز عرضه بهداشتی دام ویژه عید قربان ایستگاه‌های فرهنگی برپا خواهد شد.

بنابراین گزارش، شهرداری تهران در ویژه برنامه‌های عید قربان تا عید غدیر با عنوان دهه ولایت به پاکیزگی و بازپیرایی معابر شهر، انجام عملیات زراعی و گلکاری وسیع در بوستان‌ها‌، نصب بنرهای تبریک و شادباش در بوستان‌ها، پخش دعای عرفه ، مولودی خوانی و تواشیح از سیستم‌های صوتی وتصویری بوستان‌ها و باز پیرایی فضای مساجد و نمازخانه‌های واقع دربوستان‌های شهر تهران می‌پردازد و در اجرای همه این برنامه‌ها حدود قانونی و شرعی رعایت خواهد شد.

ویژه برنامه برج میلاد

همزمان با عیدهای قربان و غدیر برنامه‌های گسترده‌ای در قالب عید تا عید برای شهروندان تهرانی تدارک دیده شده است. به‌عنوان نمونه برج میلاد تهران به همین مناسبت بیش از 10برنامه فرهنگی، اجتماعی، سرگرمی را در فاصله بین این دو عید برگزار خواهد کرد. برگزاری مسابقات روبیک از تاریخ سوم تا ششم آبان ماه، برگزاری دعای عرفه در گنبد آسمان در چهارم آبان ماه، شب‌های رصد‌ماه از سوی باشگاه نجوم برج میلاد تهران از چهار تا 13آبان ماه، برگزاری کارگاه نقاشی قهوه‌خانه‌ای از تاریخ 9تا 13آبان‌ماه ، افتتاح موزه سکه‌های تاریخی در تارخ هفتم آبان‌ماه ازجمله برنامه‌های عید تا عید است. هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد نیز از برگزاری نمایشگاه اسباب بازی، رنگ و پارچه، موزه اسباب بازی از 9تا13آبان‌ماه در طبقات تجاری برج، خبر داد.

کد خبر 189007
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز