مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با آغاز دهه ولایت برنامه‌های ویژه‌ای با هدف گسترش و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سیره و سنت ائمه معصومین(ع) و ترویج فرهنگ علوی در مناطق مختلف تهران برگزار می‌شود.

غدیریه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن اشتری مدیر خانه شهریاران جوان در تشریح برنامه‌های ایام دهه ولایت از اجرای 7 عنوان برنامه در قالب جشن، مسابقه و همایش خبر داد و گفت: به همت اعضای خانه شهریاران جوان و همزمان با آغاز دهه ولایت برنامه‌های ویژه‌ای در سطح مناطق با هدف گسترش و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سیره و سنت ائمه معصومین همچنین ترویج فرهنگ علوی، با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 3، 6، 7، 19 و 20 برگزار می‌شود.

حسن اشتری گفت: محتوای این برنامه‌ها که با محوریت و تاکید بر افزایش نشاط دینی و تقویت وحدت مذهبی اجرا می‌شوند منطبق با عناوین ایام دهه ولایت است و جوانان عضو خانه شهریاران جوان نقش محوری را در اجرای آنها دارند.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که با محوریت تجلیل و تکریم ایتام برگزار می‌شود، افزود: به همت خانه شهریاران جوان منطقه 7 جشنی با عنوان «امیر یتیم نواز» و با هدف تکریم ایتام برگزار می‌گردد.

اشتری از برگزاری جشن‌های غدیریه در مناطق 3، 19 و 20 خبر داد و گفت: به همت جوانان ولایت مدار تهرانی جشن‌های غدیریه در سطح مساجد، مدارس و فرهنگسراها با حضور اقشار مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این در طول این دهه در منطقه 6 برنامه‌هایی همچون «دیدار با سپید موی» (بازدید و دلجویی از سالمندان) و مسابقات پینتبال برگزار خواهد. شد.

کد خبر 234735
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز