شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران در مبادلات با ۱۲۴۲ واحد افزایش به ۶۹ هزار و ۷۰۳ واحد رسید و معادل ۱.۸ درصد رشد کرد.

در مبادلات شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، نفت و گاز تأمین و چادرملو بیشترین نقش را در صعود شاخص داشتند و افزایش ارزش سهام این شرکت‌ها در مجموع 291واحد اثر مثبت روی شاخص بر جای گذاشتند.

مبادله 641 میلیارد تومان سهام در بورس

حجم تقاضا برای خرید سهام  بازهم در بورس افزایش یافت؛ به‌طوری که سهامداران در مجموع یک میلیاردو 227 میلیون سهم به ارزش 641 میلیارد تومان در بورس دادوستد کردند. این میزان معاملات نسبت به روز‌های گذشته افزایش چشمگیری نشان می‌دهد. صف خرید سهام شرکت نفت و گاز پتروشیمی تأمین هم با ثبت  1579 تقاضا به 79میلیون و 985 هزار سهم رسید.

همچنین شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، پتروشیمی‌شیراز، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان، کنتورسازی ‌ایران‌، پالایش نفت اصفهان و مدیریت‌پروژه‌های ‌نیروگاهی هم با صف خرید سهامداران مواجه شدند.

استقبال مشتریان از پی وی سی و شمش آلومینیوم

شنبه 20 مهر یکهزار تن شمش هزارپوندی 99.7شرکت ایرالکو و یکهزار تن PVC- s60 مجتمع پتروشیمی بندرامام در تالارهای معاملاتی بورس کالای مورد مبادله قرار گرفت. در مبادلات روز گذشته و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، یکهزار تن شمش هزارپوندی 99.7 شرکت ایرالکو با استقبال مشتریان مواجه شد و به قیمت 64 هزار و 461 ریال به فروش رسید.

همچنین یکهزار تن PVC- s60 مجتمع پتروشیمی بندرامام به قیمت 28هزار و 92ریال دادوستد شد. همچنین یکهزار تن قیر شرکت توسعه کروس انرژی به قیمت 540دلار در هر تن معامله شد.

کد خبر 234724
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز