همشهری آنلاین: تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران مغلوب صربستان شده و بر ونزوئلا غلبه کرد.

volleyball

تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان در چهارمین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان سه بر صفر و با امتیازهای 21 بر 13، 21 بر 13 و 21 بر 19 مغلوب صربستان شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در آغاز این دیدار از ترکیب سامان فائزی، فرهاد سال‌افزون، سجاد دهنوی، مجتبی میرزاجانپور، حامد تاروردی، ناصر رحیمی (لیبرو) و رضا قرا استفاده کرد. اما در ادامه این مسابقه از رسول نجفی، میلاد عبادی‌پور و سهیل احمدی هم استفاده کرد.

در ست سوم ترکیب تیم ایران کاملا تغییر کرد و بازیکنان اصلی در ابتدای بازی به میدان نیامدند و تنها فائزی و دهنوی از ترکیب اصلی به بازی آمدند. بازیکنان ایران در این ست خیلی بهتر کار کردند، اما در نهایت تیم ایران این ست را نیز واگذار کرد.

شکست ایران در برابر صربستان امید به صعود ملی‌پوشان کشورمان را به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها غیر ممکن کرد و باید به امید کسب جایگاه‌های پنجم به بعد باشند.

و بالاخره در آخرین روز دور مقدماتی مسابقات، تیم ملی کشورمان به مصاف ونزوئلا رفت.

در این دیدار که بیست و ششمین بازی این رقابت‌ها بود، تیم ایران سه بر صفر و با امتیازهای 21 بر 13، 21 بر 18 و 21 بر 17 ونزوئلا را شکست داده و موفق به کسب 9 امتیاز از سه پیروزی در این رقابت‌ها شد.

در ابتدای این دیدار نیز از ترکیب سامان فائزی، فرهاد سال‌افزون، سجاد دهنوی، مجتبی میرزاجانپور، حامد تاروردی، ناصر رحیمی (لیبرو) و رضا قرا تا پایان بازی استفاده شد. رضا قرا با کسب 15 امتیاز، امتیازآورترین بازی ایران و ونزوئلا بود.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در دور مقدماتی موفق به شکست استرالیا، مکزیک و ونزوئلا شده و در برابر تیم‌های روسیه و صربستان مغلوب شده در رتبه سوم گروه خود قرار گرفت.

در گروه ایران صعود تیم‌های روسیه و صربستان به چهار تیم برتر قبلا مسجل شده است و تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران برای تعیین مقام پنجم تا هشتم به میدان خواهد رفت.

 

کد خبر 234638
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز