همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان، در برابر روسیه، مدعی قهرمانی این رقابت‌ها شکست خورد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در سومین روز از نخستین دوره والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان روز سه‌شنبه (16 مهر) ملی‌پوشان کشورمان به مصاف روسیه رفتند.


تیم ملی ایران در این دیدار سه بر یک و با امتیازهای (22-20، 15 بر 21، 21 بر 17 و 21 بر 12 ) مغلوب روسیه شد تا به همان شش امتیاز خود قناعت کند. روسیه با این پیروزی 9 امتیازه شد و گام بلندی برای صعود به مرحله نیمه نهایی برداشت.


پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در آغاز این دیدار نیز از ترکیب دو بازی قبل شامل سامان فائزی، فرهاد سال‌افزون، سجاد دهنوی، مجتبی میرزاجانپور، ناصر رحیمی (لیبرو) و رضا قرا استفاده کرد.

تیم ایران با این شکست برای این که به دور نیمه نهایی صعود کند باید حتما در چهارمین بازی خود در روز چهارشنبه (17 مهر) صربستان را شکست دهد.


تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان قبل از این دیدار سه بار با روسیه روبرو شده بود که دو پیروزی در جام ریاست جمهوری قزاقستان و یک شکست در چهار جانبه آرژانتین نتیجه آنها بود.


مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان با قوانین جدید فدراسیون بین‌المللی والیبال برگزار می‌شود که امتیاز پیروزی 21 است و تنها یک وقت استراحت قانونی وجود دارد که در امتیاز 12 گرفته می‌شود.

 

کد خبر 234412
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز