همشهری‌آنلاین: مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل میلیاردر فیس‌بوک برای حفظ حریم خصوصی خود؛ ۴ خانه همجوار و همسایه خود را در پالو آلتو بیش از ۳۰ میلیون دلار خرید.

زاکاربرگ

به گزارش رسانه‌های اجتماعی، منزل زاکربرگ بیش از ۵ هزار متر مربع است و زاکربرگ این ۴ خانه را فعلا فقط به ساکنان فعلی‌اش اجاره داده است.

زاکربرگ یکی از چند مدیرعامل شرکت‌های فناوری معروف است که خانه‌اش در خیابان‌های پوشیده از درخت پالو آلتو است. مارسیا مایر مدیرعامل یاهو و لری‌پیج مدیرعامل گوگل نیز در این‌جا زندگی می‌کنند.

لری‌پیج مدیرعامل فعلی گوگل نیز چندسال پیش خانه خود رابه طول ۶ هزار متر مربع ساخت. اما دلیل زاکربرگ متفاوت است، او برای زندگی بزرگتر نمی‌خواهد بلکه فقط می‎خواهد کمی حریم خصوصی داشته باشد!

ثروت شخصی زاکاربرگ بیش از ۱۹ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود و وی همچنین یک خانه در سانفرانسیسکو دارد.

این فاجعه و در عین حال مضحک است که زاکربرگ با افزایش طول خانه خود به دنبال حفظ حریم خصوصی خود است! زیرا امروز یکی از بزرگترین انتقاداتی که به فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی وارد می‌شود، نقض کردن حریم خصوصی افراد مختلف است. مخصوصا گراف سرچ فیس‌بوک!

فردی که بیشترین انتقادات به نقض حریم خصوصی در جهان به او وارد می‌شود. حال خود به دنبال حریم خصوصی بیشتر است! آنهم با افزایش طول خانه خود.

کد خبر 234619
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز