۱۷شرکت تولیدی جدید در ۶ماه اول امسال برای عرضه محصولات در بورس کالای ایران پذیرفته شدند.

به گزارش روابط عمومی بورس کالای ایران، منوچهر میرزایی مدیر پذیرش و بازاریابی بورس کالا با بیان اینکه اغلب شرکت‌های پذیرفته شده مربوط به تالار فراورده‌های نفتی و پتروشیمی هستند، گفت: در 6ماه اخیر، مجتمع پتروشیمی اصفهان و شرکت‌های پالایش نفت لاوان و فرسا شیمی، در بورس کالا پذیرش شدند که به تبع آن پارازایلین و بنزن تولیدی مجتمع پتروشیمی اصفهان، وکیوم باتوم تولیدی پالایش نفت لاوان و اتیلن گلایکول تولیدی شرکت فرساشیمی به‌عنوان محصولات این شرکت‌ها نیز پذیرش شد.

مدیر پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران در ادامه با بیان اینکه طی 6ماه اخیر، در گروه قیر، 11شرکت جدید پذیرش شده است، اعلام کرد: این شرکت‌ها شامل پویندگان فن و تجارت بین‌الملل، اصفهان قیر، کیهان توسعه البرز، عایق بام باستان، آذر دوام یول، قیر و عایق جنت آباد، ایزونام، پترو صنعت زمرد، توان گستران عایق، جلیس و مجتمع فراورده‌های قیر کیمیاست. 3

‌شرکت جدید نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی پذیرش شده که شامل مجتمع سنگ آهن سنگان، شرکت آذر فولاد امین و شرکت شمش روی میهن است و به تبع پذیرش این شرکت‌ها، محصولات آنها نیز که به‌ترتیب سنگ آهن دانه بندی، میلگرد و شمش روی است نیز پذیرش شده‌اند. او گفت: لوبکات شرکت پالایش نفت تبریز و اسید کلریدریک مجتمع پتروشیمی آبادان به‌ترتیب در خرداد و شهریورماه سال‌جاری پذیرش شدند.

کد خبر 233831
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز