همشهری آنلاین: دیدارهای این هفته لیگ برتر با شکست مدافع عنوان قهرمانی همراه بود.

suarez-lukas

در اولین بازی هفته ششم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در لندن میزبان همشهری‌اش چلسی بود که این بازی با نتیجه مساوی ۱-۱ به پایان رسید. گل‌های این بازی را گیلفی سیورسون برای تاتنهام و جان تری برای چلسی به ثمر رساندند.

در بازی دیگر روز شنبه (6 مهر) استون ویلا با نتیجه ۲-۳ بر مهمانش منچسترسیتی غلبه کرد. فولهام، دیگر تیم لندنی میزبان کاردیف سیتی بود که این بازی با نتیجه ۲-۱ به نفع کاردیف به اتمام رسید. هال سیتی با تک گلی که از روی نقط پنالتی به ثمر رساند، وستهام را با شکست بدرقه کرد.

اما مدافع قهرمانی که فصل گذشته با اقتدار و خیلی زودتر از پایان فصل، قهرمانی‌اش مسجل شد، در اولدترافورد با نتیجه ۲-۱ به وست بروم باخت. منچستر یونایتد در حال حاضر با ۷ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

ساوتهمپتون هم این هفته میزبان کریستال پالاس بود و توانست با دو گل این تیم را شکست دهد، و اما در آخرین بازی روز شنبه آرسنال، صدرنشین جدول، ۳ امتیاز بازی را مقابل سوانسی با برد 2 بر 1به دست آورد.

روز یکشنبه نیز دو دیدار برگزار شد که طی آنها استوک سیتی در خانه خود با یک گل مغلوب نورویچ شد و ساندرلند 1 بر 3 به میهمانش، لیورپول باخت.

در آخرین دیدار هفت ششم نیز که روز دوشنبه انجام گرفت، اورتون 3 بر 2 از سد نیوکاسل گذشت.

 

کد خبر 233345
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز