همشهری آنلاین: گابریل گارسیا مارکز، نویسنده شهیر کلمبیایی که چندی قبل خبر ابتلای او به آلزایمر منتشر شده بود، بعد از مدت‌ها در افتتاح یک مجموعه تفریحی حاضر شد و سخن گفت.

به گزارش ایبنا گابریل گارسیا مارکز، برنده نوبل سال 1982 و همسرش مرسدس بارچا، با حضور در مرکز تفریحی رویال بول در سنتافه مکزیک، این مرکز را افتتاح کردند.

در این مراسم که نخستین حضور مارکز در ماه‌های اخیر و پس از انتشار شایعه مبتلاشدن او به بیماری زوال عقل یا همان آلزایمر بود، دانیل فلدمان، معمار این مجموعه تفریحی نیز حضور یافت.

مارکز پس از بریدن نوار افتتاح این مرکز، گفت: از بودن در این مکان احساس خوبی دارم. مرسدس بارچا نیز در این مراسم از لوح یادبودی که به نام معمار این مجموعه، دانیل فلدمان منقوش شده بود،‌ پرده‌برداری کرد.

یکی از اتفاق‌های جالب این مراسم، درخواست یک کودک هفت ساله از مارکز برای امضا کردن کتاب «کسی به سرهنگ نامه نمی‌نویسد» بود.

پس از پایان مراسم مارکز با ماشین یکی از رانندگان مجموعه، در این مرکز به گردش پرداخت.

مجموعه تفریحی رویال بول به ریاست جسی میلستینز، شامل 18 پیست است که 14 پیست آن عمومی و چهار پیست آن ویژه است. همه این مجموعه‌ها دارای صفحات نمایش برای تماشای فیلم و دیگر تفریحات سمعی بصری در حین بازی هستند.

کد خبر 233305
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز