همشهری‌آنلاین: تازه‌ترین کتاب گابریل گارسیا مارکز،مجموعه‌ای از بهترین گزارش‌ها،مطالب بلند و ستون‌ها و بیوگرافی کامل و عکس‌های کمیاب این برنده جایزه نوبل است که دهم دسامبر(20 آذرماه) در زادگاهش کلمبیا منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا  جدید‌ترین کتاب گابریل گارسیا مارکز نویسنده مشهور دنیای ادبیات از تاریخ 10 دسامبر در زادگاهش کلمبیا منتشر می‌شود.

کتاب جدید مارکز با عنوان «خبرنگار گابو» که درباره زندگی خبرنگاری مارکز است، مجموعه‌ای از بهترین گزارش‌ها، مطالب بلند،‌ ستون‌ها و همچنین بیوگرافی کامل و عکس‌های کمیاب این نویسنده‌ی سرشناس است.

به گزارش لا ریپابلیکا، این کتاب 512 صفحه‌ای توسط بنیاد خبرنگاری ایبروامریکن جمع‌آوری شده و به جنبه کمتر شناخته‌شده از گابریل گارسیا مارکز به عنوان یک خبرنگار می‌پردازد.

بنیاد خبرنگاری ایبروامریکن ادعا کرده است، کتاب جدید مارکز دارای ارزش آموزشی و تاریخی بالایی بوده و راه دستیابی به بهترین نوشته‌های خبری مارکز است و با بهترین رمان‌ها و داستان کوتاه‌های این نویسنده به خوبی عجین شده است.

کتاب «خبرنگار گابو» از سال 2013 در آمریکا به بازار خواهد آمد.

به گزارش همشهری‌آنلاین کتاب زنده‌ام که روایت،کنم  با ترجمه (کاوه میرعباسی نشر نی)  که با نام دیگر «زیستن برای بازگفتن» با ترجمه نازنین نوذری(انتشارات کاروان) زندگی‌نامه مارکز است که در آن فضای دوران روزنامه‌نگاری اش را هم به خوبی تصویر کرده است.

ترجمه میرعباسی از این کتاب تا کنون بیش از چند بار تجدید چاپ شده است.

کد خبر 192288
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز