همشهری آنلاین: سه وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی‌گری سه وزارتخانه علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به منظور معرفی به مجلس مشخص شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری درباره سه وزیر پیشنهادی دولت برای معرفی به مجلس گفت: اصل بر معرفی سه سرپرست فعلی وزارتخانه‌ها به مجلس است.

وی افزود: جامع‌ترین و نزدیک‌ترین فردی که مطرح بوده است سرپرست این سه وزارت خانه شده‌اند و این سه سرپرست نیز علی‌القاعده به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به مجلس معرفی خواهند شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: در جلسه روز گذشته معاون پارلمانی تصمیمات مختلفی در زمینه معرفی هر چه بهتر و بیشتر سرپرستان فعلی به نمایندگان مطرح شد تا نمایندگان شناخت جامع و کامل‌تری نسبت به این افراد برای کسب رأی اعتماد داشته باشند.

انصاری خاطرنشان کرد: سرپرستان این سه وزارتخانه نیز جلسات مشترک بسیار خوبی با اعضای کمیسیون‌ها و مجامع استانی، فراکسیون‌ها برگزار کردند.

وی اضافه کرد: برگزاری این جلسات موجب شده فضای بسیار خوب و تعاملی در مجلس شورای اسلامی بوجود آید و برخی از ابهامات نیز در این زمینه برطرف شده است و با گذشت زمان و حضور بیشتر و گسترده‌تر سرپرستان در مجلس و برگزاری جلسات مشترک به تفاهم و شناخت بیشتر می‌انجامد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: فضای مجلس را مثبت و سازنده ارزیابی می‌کنیم و امیدواریم سه سرپرست فعلی با رأی بالای نمایندگان توفیق خدمت در سمت وزیر را داشته باشند.

کد خبر 233000

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز