همشهری‌آنلاین: فروش پاشنه آشیل شرکت‌ها، سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی است.

چهل‌ گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های فروش

هم سازمان‌هایی که موفق شده‌اند میزان فروش‌ را رشد صعودی بخشند و هم سازمانهایی که در فروش با ناکامی‌ مواجه شده‌اند، همواره با این پرسش روبه‌رویند که چه علل و عواملی موجب افزایش فروش و یا کاهش فروش است؟

چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش، تازه‌ترین اثر پرویز درگی مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی است که به پرسش بالا با ماهیت بازار ایران پاسخ داده است.

چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش برای مدیرانی است که علاقه‌مندند در فضای رقابتی امروز، کسب‌و‌کار خود را رونق بخشند، همچنین فرصت ندارند تا در سمینارها و کارگاه‌های فروش شرکت کنند.

مؤلف کتاب (پرویز درگی) به دلیل تجربه‌های فراوان مشاوره و آموزش بازاریابی برای سازمانهای ایرانی، فروش را پاشنه‌ی آشیل سازمانها و شرکتها می‌داند. ازاین‌رو، به دور از حاشیه‌پردازی، پیشنهادهای کاربردی دارد که در بازار ایران گره‌گشا و درآمدزا است.

این کتاب بیست‌و‌پنجمین کتاب تألیف و ترجمه‌ای پرویز درگی است که با نگرش بازاریابی ایران برای مدیران ایرانی، راه‌حلهای عملی و کاربردی دارد. ساختار کتاب در 4 فصل تدوین شده که عبارت است از:

  1. الفبای فروش
  2. اسرار فروش
  3. افزایش فروش در زمان رکود
  4. دانش فروشندگی

نثر کتاب روان است، واژه‌های پیچیده و فنی ندارد، کاربردها و تکنیک‌های فروش در کتاب حرف اول را می‌زند، از هر کجای کتاب آغاز کنید، می‌توانید مطالعه را ادامه دهید. با وجود این، 40 گفتار به گونه‌ای تنظیم شده که به مرور مدیران، بتوانند آینده‌ی فروش را با چشمان باز نظاره کنند، همچنین تکنیک‌ها و کاربردهای فروش را بهتر و متناسب با شرکت و فضای بازار ایران اجرا کنند.

کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش در 256 صفحه، به قیمت 10 هزار تومان، توسط انتشارات بازاریابی در سال 1392 منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند به سایت www.marketingshop.ir و یا با شماره تلفن‌های 66408251 و 66408271 در تهران و یا به فروشگاه انتشارات بازاریابی به آدرس: میدان انقلاب- خیابان 12فروردین- پاساژ کتاب 12 فروردین- طبقه همکف- فروشگاه انتشارات بازاریاب مراجعه نمایند.

کد خبر 232579
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز