همشهری‌آنلاین: قیمت‌گذاری با اطمینان، نیازمند شناخت قواعد ده‌گانه‌ی مربوط به آن است.

استراتژی قیمت‌گذاری

در کتاب استراتژی قیمت‌گذاری شما با این قواعد آشنا خواهید شد، قواعدی طلایی برای افزایش سود و درآمد در بازارهای رقابتی:

- عادت تخفیف را با کمی غرور جایگزین کنید.

- ارزش ارائه شده به مشتریان خود را بشناسید.

- یکی از سه استراتژی ساده‌ی قیمت‌گذاری را به کار ببرید.

- با مشتریان خود بهتر بازی کنید.

و ...

استراتژی قیمت‌گذاری کتابی است که به رهبران کسب‌وکار کمک می‌کند تا بتوانند در مقابل تخفیف‌های بی‌معنی و نامطلوب بایستند،‌ با مشتریان خستگی‌ناپذیر مذاکره کنند و از ارزشی که سخت برای خلق آن کوشیده‌اند، دفاع کنند.

کتاب استراتژی قیمت‌گذاری نوشته رید هولدن و مارک برتون ترجمه مهدی خادمی و مهسا منشی در سال 1391 شده توسط انتشارات سیته در قطع رقعی و در 272 صفحه به قیمت 9000 تومان منتشر و روانه بازار شد است.

کد خبر 232400

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار