گروه شهری: مدیر پروژه بزرگراه امام‌علی با اعلام بهره‌برداری از ۹۵درصد دسترسی‌های محلی این بزرگراه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: دسترسی‌های محلی بزرگراه امام‌علی مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و نقش مهمی در تسهیل ترافیک مهرماه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، نوش‌آبادی با اشاره به بازگشایی محور اصلی بزرگراه امام علی در خرداد ماه سال‌جاری، اظهار کرد: طی تابستان امسال تکمیل دسترسی‌های محلی این بزرگراه در دستور کار قرار گرفت و هم‌اکنون تقریبا احداث تمامی دسترسی‌ها به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه کندروهای حدفاصل مسیل باختر تا خیابان پیروزی واقع در منطقه 8 به‌طور کامل و با تکمیل فضای سبز و روشنایی مسیر بازگشایی شده است، تصریح کرد: هم‌اکنون 95 درصد کندروها و دسترسی‌های محلی این بزرگراه زیر بار ترافیکی قرار دارد و تنها بخش کوچکی از مسیر کندرو در بخش حدفاصل خیابان قربانی تا خیابان منصور باقی مانده که به‌دلیل وجود معارض تاسیساتی فاضلاب با اندکی تأخیر ظرف هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوش آبادی ضمن اشاره به تکمیل تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های بزرگراه امام علی در محدوده منطقه 7، افزود: کندروهای این قطعه از بزرگراه نیز به‌طور کامل زیر بار ترافیکی قرار گرفته است. مدیر پروژه بزرگراه امام‌علی با بیان اینکه در منطقه 13 فقط دسترسی محلی مجاور مجتمع مهمات‌سازی‌ ساصد باقی مانده است، اظهار کرد: هم‌اکنون دسترسی کندرو غربی بزرگراه امام‌علی به خیابان پیروزی از طریق خیابان افسری آذر تأمین شده و مشکلی برای تردد اهالی این منطقه وجود ندارد. وی با اعلام تکمیل سیستم نهرسازی در طول کل مسیر بزرگراه امام علی، یادآور شد: با این اقدام هیچ مشکلی در مقوله جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی رخ نخواهد داد. نوش آبادی اظهار کرد: نواقص مربوط به شبکه انتقال آب‌های سطحی در این کندروها نیز اخیرا برطرف شد.

کد خبر 232417

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز