دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «بدون شرح» تولید حوزه هنری خراسان رضوی در جمع ۹ نمایش راه یافته به بخش مسابقه تئاتر نوجوان بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان قرار گرفت.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، حسن دادشکر، مریم کاظمی، حسین صفی، فائزه فیض شیخ الاسلام و امیر مشهدی‌عباس به عنوان اعضای هیئت انتخاب بخش تئاتر نوجوان با ارزیابی آثار متقاضی، 9 اثر نمایشی را برای بخش مسابقه تئاتر نوجوان معرفی کردند.

نمایش «بدون شرح» به نویسندگی و کارگردانی سید جواد رحیم‌زاده و از تولیدات حوزه هنری خراسان رضوی، در جمع ۹ نمایش راه یافته به بخش مسابقه تئاتر نوجوان بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان قرار دارد.

«بدون شرح» داستان نوجوانی است که یک عینک سه بعدی در اختیار دارد و بر حسب اتفاق وارد کارگاه تاریخ مدرسه شده و اتفاقات عجیبی برایش می‌افتاد تا آنجا که ... .

محمد جهان‌پا، حسن قادری، سجاد انتظاری، یزدان کاظمی، شیده یزدانی، یاشار یزدانی، کوروش خلیل‌پور، محمد اسلامی، جلال کریم‌زاده، مجید گنجی، علی زینی و محسن شهرکی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

میثم نویریان به عنوان طراح صحنه، مهناز آقایی؛ طراح لباس، سید یحیی موسوی؛ آهنگساز، عماد نصرآبادی؛ دستیار کارگردان، کوروش خلیلی‌‌پور؛ طراح پوستر و بروشور در این نمایش حضور دارند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از 24 تا 30 مهرماه در این شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 232112
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز