شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه هنری پارین با همکاری گروه "و ناگهان" اقدام به برگزاری کارگاه قصه نویسی کرده اند که با مدیریت روزبه حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، کارگاه قصه نویسی روزبه حسینی در ۱۰ جلسه ۳ ساعته پیش بینی شده است.

این کارگاه ها از ۱۱مهرماه ۱۳۹۲ ساعت ۱۳ تا ۱۶ در خیابان طالقانی، نرسیده به خیابان ولی عصر، خیابان برادران شهید مظفر، پلاک ۵۳ برگزار خواهد شد.

روزبه حسینی متولد ۱۳۵۷ در تهران است. وی کارگردان و نویسنده تئاتر کشور است. او به مدت ۴ سال در کارگاه های استاد براهنی حضور داشته و تا سال ۱۳۸۰ در حوزه نقد قصه در مطبوعات فعالیت کرده است.

وی از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۱ کارگاه های قصه نویسی در موسسه شبستان، مکتب تهران و گروه "و ناگهان" برگزار کرده است.

وی موسس گروه تئاتری "‌و ناگهان" در سال ١٣٧٨ است و در کارنامه خود انتشار نشریه پرونده تئاتر از ١٣٧٨؛ نگارش و انتشار نمایشنامه"همینه"؛ انتشارات، خورشید سواران؛ ١٣٨٠؛ نگارش و انتشار آخرین خوانش از نمایشنامه "‌همینه‌"؛ انتشارات سفینه؛ ۱۳۸۵؛ ترجمه و انتشار نمایشنامه"جاده باریک به شمال دور" نوشته"ادوارد باند"؛ انتشارات نمایش؛ ١٣٨٣؛ پژوهش "این سه تسخیرناپذیر"، نشر قطره ۱۳۹۰؛ کتاب دو جلدی هشت نمایشنامه عروسکی و مقالات و گفتارهای عروسکی (تالیف)، نشر افراز ۱۳۹۱؛ انتشار ترجمه، مقالات پژوهشی، نقد، گفت‌وگو و پژوهش در تاریخ تئاتر ایران و جهان، در حوزه مطبوعات و کتاب را دارد.

علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۲۱۴۸۴۴۸۱ تماس بگیرند و یا با ایمیل paryngroup@gmail.com مکاتبه کنند.

کد خبر 230895
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز