دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۶
۰ نفر

گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد گفت : گفت وگو با آمریکا پس از بارها درخواست این کشور برای مذاکره، صورت گرفت.

 رئیس جمهوری در آخرین روز از سفر5روزه خود به استان اصفهان در جمع دانشجویان اصفهان در سالن پیروزی این شهر که ایرنا خبر آن را منتشر کرد، افزود: به دنبال پیغام‌های مکرر آمریکا اعلام کردیم که باید تقاضای آنها رسمی باشد و این اتفاق افتاد.
احمدی نژاد تاکید کرد: این تصمیم حکیمانه،اصولی و از موضع عزت است و قرار شد ما در خصوص امنیت عراق با اشغالگران صحبت کنیم.
قبل از سخنان رئیس جمهوری نیز تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از سایرین در مورد مسایل صنفی،ضرورت حمایت از نخبگان ، مشکلات جذب فارغ التحصیلان در دستگاههای دولتی و ارتباط دانشجویان با ادارات و لزوم توجه به تحقیقات و تولید علم سخن گفتند.
به گزارش ایسنا، در جلسه دانشجویان با رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی که بیش از 3 ساعت به طول انجامید، بر اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی،‌کاهش شهریه‌های دانشگاه شبانه و توجه به دانشجویان دانشگاه آزاد تاکید کردند.
دفاع یکپارچه ملت
رئیس جمهوری در جمع مردم خمینی‌شهر با بیان اینکه ملت ایران برای دفاع از حقوق هسته‌ای یکپارچه ایستاده است، گفت: اخم‌کردن ،قیافه وحشتناک گرفتن و چنگ و دندان نشان دادن به ملت ایران درخصوص انرژی هسته‌ای نتیجه‌ای ندارد.
محمود احمدی نژاد خطاب به قدرت‌های زورگو گفت: دست از این شرارتها در برابر ملت ایران بردارید، این ملت یکپارچه ایستاده است و با توکل بر خدا از همه حقوق هسته‌ای خود دفاع می‌کند.
استفاده برای صلح جهانی
محمود احمدی نژاد تاکید کرد: ملت ایران از انرژی هسته‌ای خود در راه خدمت به صلح و امنیت جهانی استفاده می‌کند.
احمدی نژاد در پنجمین و آخرین روز از بیست و نهمین سفر استانی هیات دولت به‌استان اصفهان در جمع پرشکوه مردم شهر تیران و کرون در ورزشگاه تختی افزود: غربیها از اینکه ملت ایران از این انرژی برای رفاه، کرامت انسانها و صلاح ملت‌ها استفاده خواهد کرد، ناراحتند و دلیل مقابله آنها نیز همین است.
وی با بیان‌اینکه این تصمیم ملت ایران موجب بی‌آبرویی، افشا و رسوایی این قدرت‌ها خواهد شد، تصریح کرد:قدرت‌های بزرگ آخرین دست وپای خود را در برابر ملت ایران می‌زنند و اگر خشم‌آلودترین چهره را بگیرند، ملت ما از آن واهمه ندارند.
200مصوبه اصفهانی
در بیست و نهمین جلسه استانی هیات دولت که در استانداری اصفهان برگزار شد و بامداد روز دوشنبه پس از حدود هفت ساعت به پایان رسید، بیش از  20۰مصوبه برای‌پیشرفت و توسعه استان اصفهان به تصویب رسید. محمود احمدی نژاد که در سفر پنج روزه به استان اصفهان با مردم  ۲۱ شهرستان این استان دیدار عمومی داشت،عصر دیروز پس از مصاحبه با خبرنگاران در فرودگاه اصفهان با تشریح نتایج این سفر، به بیست و نهمین سفر استانی خود خاتمه داد و به تهران بازگشت. دور اول سفرهای استانی رئیس جمهوری با سفر به استان سمنان به پایان خواهد رسید.
کد خبر 23173

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز