همشهری آنلاین: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، پنجمین نشست تخصصی عکاسی باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران با موضوع "عکاسی و عکاسان جنگ" برگزار می‌شود.

پوستر عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، در آستانه سالگرد جنگ تحمیلی، این نشست از سلسله نشست‌های باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران با حضور محمدحسین حیدری از عکاسان پیشکسوت دفاع مقدس در استودیو فرهنگ فیلم تهران برگزار می‌شود.

نشست فوق به نقد و بررسی عکاسی در هشت سال دفاع مقدس و جایگاه و تأثیر آن به هنر عکاسی، چگونگی شکل گیری عکاسی جنگ و معرفی عکاسان جنگ ایران می‌پردازد.

در این نشست عکس هایی از محمد حسین حیدری که در جنگ تحمیلی ایران و عراق به ثبت رسیده نمایش داده خواهد شد.

این نشست در راستای اهداف باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران مبنی بر حفظ ارتباط میان هنرمندان و همچنین ایجاد پایگاهی برای فعالیت های علمی، فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

عکاسی جنگ یکی از شاخه‌های عکاسی است که به ثبت تصاویر از رویدادهای جنگ می‌پردازد و تا حد قابل توجه ای از درگیری ها و عمق فاجعه جنگ را در ذهن مخاطب تداعی می‌کند.

نشست فوق که روز یکشنبه 31 شهریورماه از ساعت 17 در استودیو فرهنگ فیلم برگزار می‌شود، برای اعضای باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران رایگان است.

همچنین سایر علاقمندان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.farhangfilm.ir مراجعه کنند و یا با شماره 6-88665525 تماس بگیرند.

این باشگاه پیش از این نشست هایی با موضوعات مختلف همچون بررسی تفاوت عکاسی و تصویربرداری، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، نقد و تحلیل آثار عکاسان مشهور جهان و شناخت نور در عکاسی برگزار کرده است.

کد خبر 231505
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز