همشهری آنلاین: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس "جاودانه های تاریخ" گشایش می‌یابد و نشست تخصصی "عکاسی جنگ" با حضور محمد حسین حیدری و جمعی از هنرمندان و علاقمندان در شرکت فرهنگ فیلم تهران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه که روز یکشنبه 31 شهریور ماه بازگشایی می‌شود، 40 قاب عکس از حضور رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در منطقه های مختلف کشور از جمله فکه، خرمشهر، شلمچه، دزفول، اندیمشک، دهلاویه و .... در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه حاصل تلاش هنرمندان عرصه دفاع مقدس از ثبت لحظه های جاودان تا آماده سازی و نشر است.

شرکت فرهنگ فیلم تهران، هدف از برگزاری این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و همچنین ادای احترام به حماسه سازان دفاع مقدس عنوان کرده است.

همزمان با برپایی این نمایشگاه، پنجمین نشست از سلسله نشست‌های باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران نیز با حضور محمدحسین حیدری از عکاسان پیشکسوت دفاع مقدس در استودیو فرهنگ فیلم تهران برگزار می‌شود.

نشست فوق نیز روز یکشنبه 31 شهریورماه ساعت 17به نقد و بررسی عکاسی در هشت سال دفاع مقدس و جایگاه و تأثیر آن به هنر عکاسی، چگونگی شکل گیری عکاسی جنگ و معرفی عکاسان جنگ ایران می‌پردازد.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه مورد اشاره می‌توانند به خیابان آفریقا، چهارراه شهید حقانی، کوچه کمان، شماره 25 ساختمان مرکزی انتشارات علمی و فرهنگی "نگارخانه ایوان"مراجعه کنند.

این نمایشگاه تا 3 شهریورماه همه روزه از ساعت 9 الی 15 میزبان عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر 231818
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز