دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: ویشکا آسایش بازیگر سینما، که در مجسمه سازی و طراحی صحنه و لباس هم فعال است، صبح روز یکشنبه ۲۴ شهریور به قله دماوند صعود کرد تا به شکل حرفه‌ای پا به دنیای کوهنوردی بگذارد.

کوهنوردی

به گزارش ایلنا، آسایش پیش از صعود به قله دماوند درباره انگیزه‌اش از این کار گفت: «سراغ کوهنوردی نرفتم که ماجراجویی کنم یا از خودم قهرمان بسازم.

کوهنوردی خیلی برایم جدی‌ است. اصلا شوخی نمی‌گیرم. بدون حرف پیش، برنامه‌ام این است که هفته‌ای یک بار کوه‌های حرفه‌ای را بروم.

دیگران را نمی‌دانم اما من خودم دوست دارم مدام از آن چیزی که هستم یکی دو قدم جلو‌تر بروم چون دیگر بازیگری صرف، راضی‌ام نمی‌کند یعنی دیگر بعد از بازی در یک نقش، حس نمی‌کنم کار خیلی شاقی انجام داده‌ام یا مثلا موفقیت‌ها در این عرصه برایم کافی نیست».

او در ادامه تاکید کرده که قصد دارد کوهنوردی را به شکل حرفه‌ای ادامه دهد: «دلم می‌خواهم کاری را که خیلی دوستش دارم دنبال کنم.

اگر کاری را شروع می‌کنم همینطوری تفریحی نباشد. یک سری از کار‌ها برای من جدی است و خودم را مجبور می‌کنم در آن‌ها به حد حرفه‌ای برسم.

به طور کلی هرچه کار سخت‌تر باشد برای من جذابیت بیشتری دارد. دوست دارم سختی بکشم و محدودیت‌هایم را بشکنم. فکر می‌کنم آدم وقتی از پس یک کار سخت بربیاید قطعا در کارهای بعدی هم موفق‌تر است».

ویشکا آسایش به همراه تیمی حرفه‌ای به قله دماوند صعود کرد.

کد خبر 231174
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز