چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۴:۳۱
۰ نفر

محمدرضا فروتن که این روزها فیلم هیچ کجا هیچ‌کس به کارگردانی ابراهیم شیبانی را روی پرده دارد گفت: آشنایی من با ابراهیم شیبانی به فیلم «زیر‌پوست شهر» برمی‌گردد که او در آنجا علاوه بر دستیاری کارگردان، نقش برادر من را هم بازی می‌کرد.

محمدرضا فروتن

 آشنایی ما ادامه داشت و بعدها فیلمی از او دیدم که خیلی به دلم ننشست به همین دلیل وقتی پیشنهاد بازی برای فیلم «هیچ کجا هیچ‌کس» مطرح شد، تصورم این بود که او زمان بیشتری باید احتیاج داشته باشد تا این فیلم به فیلمی مثل هیچ کجا هیچ‌کس تبدیل شود، اما واقعیت این است که پس از فیلم‌های قبلی، راه او خیلی کوتاه شده بود و من انتظار نداشتم ابراهیم شیبانی تا این حد ریزبین، دقیق و حرفه‌ای شده باشد. احساس کردم او در این چند سال یک مسیر جدی را رفته است. امروز هم فیلم را دوست دارم و تجربه چنین کاری برایم بسیار لذتبخش بود.

وی که به‌تازگی بازی در «متروپل» کیمیایی را به پایان رسانده درباره این فیلم به ایسنا گفت: فکر می‌کنم متروپل قصه سرراستی دارد، چون بدون پراکندگی است. البته کار کردن با مسعود کیمیایی آنقدر جذاب است که واقعا سینما را حس می‌کنی. من هر بار که می‌خواهم فیلمی را با او شروع کنم، احساس می‌کنم یک دوران جدید سینمایی برایم شروع می‌شود. مسعود کیمیایی آدم اوریجینالی است که نگاه خاصی دارد. خیلی‌ها خواستند از روی دست او بنویسند اما نتوانستند. او دیالوگ‌های خودش را می‌نویسد و سینمای خودش را نشان می‌دهد.

فروتن افزود: من 20سال است که در سینما کار می‌کنم و یک مسابقه‌ای با خودم دارم. بعد از«قرمز» خیلی‌ها باورشان این بود که یک «استار» برای استار ماندن باید قوانینی را رعایت کند، مثلا گریمش زیاد تغییر نکند یا نقش‌های روستایی بازی نکند، اما من احساس می‌کردم جاهایی بود که باید می‌رفتم یا نقش‌هایی بود که باید بازی می‌کردم تا به یک تکاملی برسم.

کد خبر 229761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز