همشهری آنلاین: دو جوان پاراگلایدرسوار هنگام پرواز در ارتفاعات سایت یک شهران تهران با کوه برخورد کرده و دچار حادثه‌ای مرگبار شدند.

گلایدر

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه سقوط از ارتفاع در سایت یک پرواز شهران در ساعت 8:12 صبح امروز ( 17 شهریور) به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 74 را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد.

ملکی با بیان اینکه ابتدا گمان می‌شد که این دو فرد همانند حوادث قبلی روی کابل‌های فشار قوی گیر افتاده‌اند، ادامه‌داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد دو جوان پاراگلایدر سوار بعد از پرواز از ارتفاع سقوط کرده و پس از برخورد به کوه در همان محل گیر افتاده‌اند.

وی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای جان این دو فرد گفت: عوامل آتش‌نشانی دو پاراگلایدر سوار را به پایین منتقل کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ جوان 23 را تایید و جوان 29 ساله دیگر را که به شدت از ناحیه سر، پا و گردن دچار آسیب‌دیدگی شده بود به بیمارستان منتقل کردند.

به گفته وی آتش‌نشانان در ساعت 9:20 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

کد خبر 230421
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز