همشهری آنلاین: دبیرجشنواره «خانه رویایی من» از برگزاری این جشنواره با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی از ۲۰ تا ۲۴ شهریور خبر داد.

دکوراسیون

به گزارش ایرنا، «مهدی محب علی» روز دوشنبه در نشست خبری جشنواره «خانه رویایی من» اظهار داشت: فرهنگ سازی نخستین رویکرد ما دربرگزاری این جشنواره است و تلاش کردیم به بهانه این رویداد فعالان بخش دکوراسیون داخلی را دور یکدیگر جمع کنیم.

وی با توضیح اینکه از هیچ گروهی دراین زمینه کمک نگرفته ایم،گفت: انجمن معماری پایدار دربخش داوری و برخی بخش های دیگر جشنواره خانه رویایی من را همراهی می‌کند.

دبیر این جشنواره تاکید کرد: این رویداد در طبقه اول و دوم برج میلاد با حضور 30 برند برتر دکوراسیون و طراحی داخلی برگزار خواهد شد.

محب علی یادآور شد: غرفه های جداگانه ای برای برخی طراحان در نظر گرفته شده تا آخرین دست آوردهای خود را به معرض نمایش عموم قرار دهد.

وی اضافه کرد: از 70 تا 50 طراح دکوراسیون و معماری داخلی برای حضور دراین جشنواره دعوت به عمل آمده است.

«محمدحسین رحمانی» رییس انجمن معماری پایدار گفت که دکوراسیون به معنای تجمل گرایی نیست و هر گروهی می‌تواند براساس داشته ها به این مهم توجه داشته باشد.

دبیراین جشنواره تاکید کرد آثار و یا محصولات ارائه شده دراین جشنواره براساس سطح کیفی و خدمات ارائه شده، چیدمان و خلاقیت داوری خواهند شد.
رییس انجمن معماری پایدار اظهار امیدواری کرد که کارگاه آموزشی با موضوع سبک شناسی و نورپردازی پیشرفته در حاشیه این جشنواره برگزار شود.

رحمانی یادآور شد: بومی سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی با به روز کردن معماری ایرانی امکان پذیراست، البته شاید به نظر دشوار برسد، اما با تلاش میسر است.

کد خبر 230398
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز