همشهری آنلاین: مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره بین‌المللی نشانه نوشته پیامبر اکرم (ص) که تاکنون با استقبال ۱۲۰۰ نفر از هنرمندان قرار گرفته است، تا ۲۵ شهریورماه تمدید شد.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، این جشنواره تاکنون با استقبال بیش 1200 هنرمند روبرو شده است که با توجه به ابراز علاقمندی هنرمندان برای حضور در این جشنواره، دبیرخانه این جشنواره، مهلت ارسال آثار را به مدت 10 روز تا پایان 25 شهریورماه تمدید کرد.

برگزارکنندگان فیلم سینمایی «محمد صلی ا... علیه و آله و سلم» با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران، نخستین جشنواره بین المللی پیامبر اکرم (ص) با موضوع طراحی نشانه نوشته (لوگوتایپ) «محمد رسول الله» را برگزار می‌کنند.

این جشنواره با ریاست مجید مجیدی و دبیری ابراهیم حقیقی برگزار خواهد شد و دکتر مصطفی گودرزی مشاوره علمی - هنری و حجت ناصری دبیری اجرایی این جشنواره را بر عهده خواهند داشت.

همچنین ابراهیم حقیقی، صداقت جباری، جلیل رسولی، حبیب الله صادقی، مسعود نجابتی و دو داور بین المللی آثار این جشنواره را داوری خواهند کرد.

آثار هنری ارسالی به این جشنواره می‌‌تواند به صورت کالیگرافیک یا خوشنویسانه، آیکونیک یا تصویری (شمایلی)، تایپوگرافیک یا حروفچینانه و هند راینینگ یا دست نویسانه باشد.

شرکت برای عموم هنرمندان در این جشنواره آزاد است و «محمد رسول الله» باید با حروف الفبای فارسی - عربی و انگلیسی طراحی شود.

هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

نخستین جشنواره بین المللی پیامبر اکرم (ص) جوایز 5 هزار دلاری، 4 هزار دلاری و 3 هزار دلاری برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته، ضمن اینکه هیات داوران با اهدای جوایز 1 هزار دلاری به 5 برگزیده از آنها تقدیر خواهد کرد.

آﺧﺮﯾﻦ ﻣﻬﻠﺖ ارﺳﺎل آثار به این جشنواره 25 شهریورماه است و علاقمندان برای ثبت نام در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت: www.mohammad-institute.com نسبت به مشاهده فراخوان و ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 230053
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز