همشهری آنلاین: عضو شورای شهر تهران گفت: رای مثبت شورای شهر به ادامه کار قالیباف در شهرداری تهران، نمره قبولی‌ای بود که به وی در مدیریت شهری تعلق گرفت.

فارس نوشت: مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران با اشاره به انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار تهران گفت: من فکر می‌کنم این انتخاب بخشی از اعتمادی بود که مردم تهران به نمایندگان خود کردند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: به عقیده من در مجموع نشان داده شد که اخلاق‌مداری و اصولگرایی اگر با هم‌گرایی همراه شود، ثمرات خوبی برای مدیریت کشور و جریان اصولگرایی به همراه دارد.

شاکری با بیان اینکه انتخاب شهردار تهران تازه آغاز راه است، افزود: ما برای نشان دادن پای کار بودن خود این انتخاب را انجام دادیم و برای اینکه مشکلات شهری حل شود باید در رای دادن به لوایح و طرح ها و همچنین مسئله نظارت و پیگیری جدی باشیم.

عضو شورای شهر تهران، انتخاب مجدد قالیباف را به عنوان شهردار نشاندهنده عملکرد خوب وی خواند و اظهار داشت: با توجه به کارنامه و عملکرد قالیباف و مدیریت 8 ساله وی اعضای شورای شهر کارنامه خوب و قطوری از او در مقابل خود داشتند در حالی که رقیب شهردار تهران کارنامه زیاد جدی در بحث مدیریت شهری نداشت.

وی تاکید کرد: انتخاب قالیباف به معنای پذیرش کارنامه 8 ساله مدیریتی وی از سوی اعضای شورای شهر است.

عضو شورای شهر تهران سابقه مدیریتی و همچنین سابقه جهادگری قالیباف را یادآور شد و تصریح کرد: حضور فردی با سابقه جهادگری در سمت شهرداری تهران، سرمایه ای برای این شهر محسوب می شود.

شاکری با بیان اینکه مدیریت تهران نیاز به مدیری باتجربه و سطح بالا دارد، اضافه کرد: برخی بر این باورند که مدیریت کلان‌شهری نظیر تهران از اداره چندین وزارتخانه سخت‌تر است و این رای مثبت به ادامه کار قالیباف نمره قبولی خوبی بود که به وی در موضوع مدیریت شهری تعلق گرفت.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برخی انتخاب یک اصلاح طلب به عنوان رئیس شورای شهر را نشان دهنده عدم اقبال مردم به اصولگرایی می‌دانند، گفت: ترکیب هیئت رئیسه و حضور آقایان تقی‌پور و طلایی به عنوان افراد اصولگرا نشان می‌دهد که وزن اصولگرایان در هیات رئیسه به هیچ عنوان وزرن کمی نیست.

کد خبر 230227
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز