یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی ولیبال نوجوانان ایران با پیروزی قاطعانه مقابل هند قهرمان والیبال نوجوانان آسیا شد.

به گزارش ایسنا ، دیدار فینال والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا امروز(یکشنبه 6 خرداد) بین ایران و هند برگزار شد که در نهایت ملی‌پوشان نوجوان ایران با برتری سه بر صفر (25 - 16، 25 - 22 و 25 - 11) بر سکوی نخست آسیا ایستادند.

اشکان درخشان، مجتبی شبان، گل محمد سخایی، محمد باقرپور، ادریس دانش‌فر، علیرضا جدیدی و فرهاد قائمی بازیکنان اصلی تیم ایران بودند که دستورات ست کوویچ را به خوبی پیاده کردند و با مهار بازیکنان کلیدی هند، جشن قهرمانی گرفتند.

ملی‌پوشان نوجوان ایران در سرویس، دریافت‌ها و دفاع روی تور عالی کار کردند و بازیکنان بلند قامت هندی از مهار تیم ایران عاجز بودند. در مسابقه رده‌بندی نیز تیم والیبال چین با پیروزی بر کره‌ی جنوبی به مقام سوم رسید.

 بنا بر این گزارش تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در حالی با پیروزی سه بر صفر مقابل هند قهرمان آسیا شد که حدود 500 تماشاگر ایرانی مقیم مالزی با تشویق‌های بی‌امان خود نوجوانان ایرانی را پشتیبانی می‌کردند.

تشویق ایرانی‌ها به قدری بود که سایر تماشاگران حاضر در سالن و حتی والیبالیست‌های تیم‌های استرالیا و چین تایپه به حمایت از تیم هند ترغیب شدند اما، نوجوانان شایسته ایران با پیروزی قاطعانه خود پاسخ مناسبی به حمایت تماشاگران ایران دادند.

همچنین ملی‌پوشان هند که روز قبل از فینال از پیروزی ایران بر کره‌ی جنوبی در نیمه نهایی متعجب شده بودند، از قدرت ایران هراس پیدا کردند و در واقع از پیش باخته بودند.

کد خبر 23020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز