چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: در آخرین روز از مرحله‌ مقدماتی رقابت‌های قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا، تیم ملی ایران توانست با نتیجه‌ 3 بر صفر از سد تیم تایلند عبور کند.

به گزارش ایسنا تیم ملی والیبال نوجوانان عصر روز چهارشنبه دوم خراد به مصاف تایلند رفت که در پایان با نتیجه‌ی 3 بر صفر و با نتایج 25-14، 25-21 و 25-20 موفق شد از سد حریف خود عبور کند.


اشکان درخشان، مجتبی شبان، آرش کمالوند، گل‌محمد سخاوی، ادریس دانشفر و حامد باقرپور، شش بازیکن اصلی تیم ملی کشورمان بودند که در مقابل تیم تایلند به میدان رفتند.


در گیم اول، ملی‌پوشان کشورمان هرچند با اختلاف زیاد توانستند تایلند را مغلوب خود کنند، اما هم‌چنان در دفاع و توپ‌گیری مشکلاتی را داشتند. تایلندی‌ها به خاطر میانگین قدی پایین‌تر نمی‌توانستند در مقابل حملات ایران مقاومت کنند. از همین رو سعی داشتند با انجام کارهای ترکیبی و سرعتی، دریافت‌های اول تیم ملی کشورمان را دچار مشکل کنند که البته تا حدودی نیز موفق عمل کردند.


در گیم دوم، یوتسا ست‌کوویچ، سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال نوجوانان سعی کرد تا به جای علیرضا جدیدی از ابراهیم چابکیان استفاده کند تا شاید ضعف تیم ایران در زدن سرویس و دفاع روی تور برطرف شود که البته این تاکتیک چندان موفق نبود؛ به طوری که تایلندی‌ها در این گیم توانستند اختلاف تیم خود را با ما به حداقل برسانند.


اما در گیم سوم، پس از این‌ که بازیکنان تیم ملی کشورمان دیدند که اگر در مقابل تایلند هم از خود ضعف نشان دهند دچار مشکل می‌شوند، سعی کردند بازی را در دست بگیرند که در نهایت تیم ایران توانست در سه گیم پیاپی تایلند را شکست دهد.


با کسب این نتیجه، تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در مرحله‌ بعدی مسابقات باید به عنوان تیم سوم گروه خود به مصاف تیم دوم گروه A برود که این عنوان نیز در اختیار ژاپنی‌ها است.

دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ژاپن روز جمعه ساعت 18 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 22766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز