گروه اجتماعی: دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی اعلام کرد: 3 هزار و 500 واحد مسکونی با اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن مددجویان و معلولان تحت پوشش ، مقاوم‌سازی می‌شود.

همچنین از سوی دیگر معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از مناسب‌سازی محل سکونت 2 هزار و 753 جانباز دارای 70 درصد جانبازی خبر داد.

مهدی امینی افزود: طرح مناسب‌سازی محل سکونت جانبازان از سال 1384 آغاز شد. وی اضافه کرد: مناسب‌سازی محیط شخصی جانبازان با اولویت جانبازان 70 درصد جانبازی اجرا می‌شود البته در این اولویت، جانبازان قطع نخاع در صدر هستند.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: هم سطح بودن پیاده‌رو با ورودی ساختمان، نصب میله دستگرد در راهرو، نصب آسانسور و بازشوهای در و پنجره از جمله مواردی است که باید در مناسب‌سازی محل سکونت جانبازان انجام شود.

 همچنین علی ربوبی دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی گفت: در طرح مقاوم‌سازی مسکن مددجویان و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی که از نیمه دوم سال 85 در حال اجراست، بنیاد مسکن با اعطای 5 میلیون و 700 هزار تومان وام با کارمزد 4 درصد به مددجویان، اقدام به مقاوم‌سازی منازل مسکونی این افراد می‌کند.

به نوشته نشریه داخلی سازمان بهزیستی ، دبیر ستاد مسکن مددجویان این سازمان در پایان اظهار کرد: سازمان نیز تا سقف 5/2 میلیون تومان کمک بلاعوض به مددجویان جهت مقاوم‌سازی منازل می‌پردازد.

کد خبر 23003

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز