همشهری آنلاین: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در ساعت ۹ صبح فردا پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه خبر داد و گفت: حدود ۷۰ هزار نفر در این دوه از آزمون پذیرفته شدند.

آزمون

به گزارش ایسنا، ناصر اقبالی در نشستی خبری با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون مقطع کارشناسی ارشد در روز پنج شنبه 14 شهریور ماه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com، اظهارکرد: در آزمون کارشناسی ارشد امسال 625 هزار نفر داوطلب در 112 مجموعه امتحانی و 3239 رشته محل شرکت کردند.

وی با اشاره به پذیرش حدود 70 هزار داوطلب در آزمون ارشد دانشگاه آزاد، در خصوص نسبت جنسیتی پذیرفته‌شدگان، گفت: در این دوره آزمون ارشد 44 درصد زن و 56 درصد مرد پذیرفته شدند.

وی به معرفی‌شدگان 14 رشته‌ گروه آزمایشی هنر اشاره کرد و افزود: داوطلبانی که حدنصاب نمره کتبی را در این مرحله کسب کرده‌اند، برای آزمون مرحله دوم دعوت خواهند شد که آزمون‌های این مرحله در خصوص این رشته‌ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

اقبالی افزود: جزئیات بیشتر آزمون مرحله دوم رشته‌های گروه آزمایشی هنر در روز شنبه 16 شهریور از طریق سایت اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی www.pubr-azmoon.com ‌اعلام می‌شود.

وی در خصوص زمان مراجعه این افراد به واحدهای دانشگاهی، گفت: پذیرفته شدگان می‌توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 19 و 20 شهریور ماه به واحدهای دانشگاهی مراجعه و ثبت نام قطعی در واحد را انجام دهند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از اعلام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد در اواخر شهریور ماه خبر داد.

کد خبر 229819

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز