همشهری آنلاین: هیات داوران مسابقه طراحی مجسمه‌های شهری از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران معرفی شدند تا ۲۶۰ اثر رسیده به دبیرخانه این مسابقه را داوری کنند.

مجسمه سازی

به گزارش همشهری آنلاین، هیات داوران مسابقه طراحی مجسمه‌های شهری از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران معرفی شدند تا 260 اثر رسیده به دبیرخانه این مسابقه را داوری کنند.

در ادامه سلسله فعالیت‌های تخصصی این سازمان در حوزه مجسمه‌سازی به منظور ارتقای کیفی محیط‌های شهری، سازمان زیباسازی را بر آن داشت تا برپایه تجارب به‌دست آمده، با آگاهی از ضعف‌ها و قوت‌ها و با مشارکت هنرمندان مجسمه‌ساز، اقدام به برپایی مسابقه طراحی مجسمه های شهری کنند.

به همین منظور فراخوان طراحی مجسمه‌های شهری از سوی این سازمان منتشر و 260 اثر از 144 مجسمه ساز به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال شد.

بر همین اساس مرحله اول داوری های این مسابقه آغاز شده است و هیات انتخاب مسابقه طراحی مجسمه‌های شهری متشکل از ناهید سالیانی، سیمین اکرامی، مرتضی نعمت اللهی، غلامرضا خیاطان، کوروش گلناری، کیوان پورنصری نژاد و سهند حسامیان به مدت سه روز دست به انتخاب آثار خواهند زد.

داوری آثار این مسابقه در سه مرحله انجام خواهد شد و طرح‌ها برگزیده از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران در فضاهای شهری نصب خواهد شد.

کد خبر 229804
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز