سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: استاندار تهران از آغاز بکار ۲ هزار عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۴۹۲ شورای شهر و روستا در استان تهران خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر،‌ مرتضی تمدن در مراسم آیین تحلیف چهارمین دوره شورای شهر تهران با بیان اینکه 450 شورای اسلامی روستا و 42 شورای شهر در استان تهران کار خود را از امروز آغاز می کنند گفت: 8 هزار نفر در استان تهران برای رقابت در شوراها ثبت نام کرده اند که 2 هزار نفر از آنها توسط مردم انتخاب شدند و امروز کار خود را رسما آغاز می کنند.

وی به اصل هفتم قانون اساسی اشاره کرد و گفت: دو عنصر تصمیم گیری و اداره امور کشور توسط شوراها در قانون تاکید شده است که باید اعضای شوراهای شهر به آن توجه داشته باشند و در مسیر اصلی قانون اساسی حرکت کنند.

تمدن، توجه به بهداشت و محیط زیست شهری را بسیار برای تهران حائز اهمیت دانست و گفت: 60 درصد از تهران را صاحب شبکه فاضلاب شهری کرده ایم و باید این کار ادامه داشته باشد. خدمت شما عزیزان می گویم که اگر مصوبات شورا در مسیر قانون باشد در بخش تطبیق به مشکلی بر نمی خوریم و اختلاف نظر و سلیقه کمترین میزان خواهد بود.

وی در پایان از همکاری شورای سوم و شهردار تهران تشکر کرد.

همچنین مهدی چمران هم در این مراسم با قدردانی از زحمات 6 ساله شورای سوم برای اعضای شورای چهارم آرزوی موفقیت کرد و گفت: خدمت به خلق از سوی خداوند توصیه شده است و آنقدر شهرداری و شورای شهر تهران اهمیت دارد که شهردار فلسطین برای شهردار و آغاز به کار شورا سلام و درود فرستاده است.

کد خبر 229608
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز