همشهری آنلاین: مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در مهر ماه ترافیک پایتخت ۲۵ درصد افزایش یابد، گفت: ۳۰ محور شهر تهران که طی یکسال گذشته بیشترین حجم ترافیک را داشته‌اند شناسایی شده و تمهیدات لازم جهت تسهیل ترددها در شهر و به ویژه در این نقاط در نظر گرفته شده است.

به گزارش تهران سما، همایون فتاحی با بیان این مطلب گفت: از مرداد ماه 91 تا مرداد ماه 92 با بررسی وضعیت ترافیک تمامی معابر شهر، 30 محوری که دارای بیشترین حجم ترددها و ترافیک بوده‌اند مشخص شده‌اند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار به دست آمده طی یکسال گذشته بزرگراه رسالت و بسیج در صدر پرترافیک ترین معابر تهران قرار داشته‌اند.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: بزرگراه‌های نواب، شهید صدر، همت، شیخ فضل الله نوری، میدان سپاه و خیابان ولیعصر(عج) (در محدوده خیابان فیاضی) نیز پس از بزرگراه رسالت و بسیج، بیشترین ترافیک سنگین طی یکسال گذشته را داشته‌اند.

فتاحی تاکید کرد: مرکز کنترل ترافیک در مهر ماه در آماده‌باش کامل خواهد بود و به طور شبانه‌روزی هر وضعیت ترددها در شهر مورد رصد و نظارت قرار خواهد داشت تا در صورت بروز هرگونه حادثه در کوتاهترین زمان ممکن به وضعیت رسیدگی و اقدامات امدادی صورت گیرد، همچنین از مسدود شدن معابر جلوگیری شود.

کد خبر 229473
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز