همشهری‌آنلاین: سی و دومین شماره‌ توسعه مهندسی بازار به همراه یک فیلم از دانشگاه هاروارد، ۵ گفت‌و‌گو، و یک میزگرد بازاریابی منتشر شد.

 دوماهنامه توسعه مهندسی

دو ماهنامه‌ی توسعه مهندسی بازار در تازه‌ترین شماره‌ی خود (مرداد و شهریور ماه 1392، سال هفتم) حاوی 5 گفت‌و‌گو با بزرگان بازاریابی جهان، یک میزگرد با عنوان چالش‌های توزیع در ایران در حوزه‌ی بازاریابی و فروش چاپ و توزیع شد.

نشریه‌ی تخصصی توسعه مهندسی بازار، گفت‌و‌گوهای اختصاصی با بزرگان بازاریابی جهان دارد که بر پایه‌ی اقتضائات ایران، پرسش‌ها عنوان شده و پاسخ دریافت کرده است.

  1. گفت‌و‌گو با دکتر دومینیک دوماتیا / از طوفان سهمگین رکود عبور کنید و آسوده بفروشید.
  2. گفت‌وگو با پروفسور مایکل آر.سولومون / فرمان اتومبیل در دست مصرف‌کنندگان
  3. گفت‌و‌گو با چاگدیش شث، 7 عادت بد در شرکتهای خوب
  4. گفت‌و‌گو با وندل بل، دایرةالمعارف گویای آینده‌پژوهی
  5. گفت‌و‌گو با پیتراستیدل، برندهای برتر با کمک علم عصب‌شناسی

میزگرد این شماره‌ی توسعه‌مهندسی بازار با عنوان چالشهای توزیع در ایران؛ راهکارها و توصیه‌ها با تأکید بر آینده‌ی صنعت توزیع با حضور بزرگان بازار و بزرگان دانشگاه در 8 صفحه، با نگاهی عملیاتی و اجرایی، به سه پرسش اصلی پاسخ می‌دهد؛

  • چالشهای کنونی توزیع در ایران
  • توصیه‌ها و راهکارها برای شرکتهای توزیع
  • آینده‌ی شرکتهای توزیع در ایران

شایان ذکر است توسعه مهندسی بازار در زمره‌ی معدود نشریاتی است که در هر بار انتشار، یک فیلم آموزش بازاریابی از دانشگاه هاروارد (به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی) تقدیم مشترکان می‌کند.

علاقه‌مندان برای دیدن فیلم، مطالعه‌ی این میزگرد، و سایر موضوعات نظیر آینده‌ی آموزشگاه‌های زبان در ایران؛ بقا یا نابودی، درس‌های فوتبال اسپانیا برای مدیرانی که می‌خواهند موفق شوند، 10 کمپین بازاریابی فیلم، 10 کمپین بازاریابی ویروسی، آینده‌ی صنعت بسته‌بندی، اخبار بازاریابی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.marketingmag.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 66408251 و 66408271 تماس بگیرند.

کد خبر 229249
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز