همشهری‌آنلاین: دو ماهنامه توسعه‌مهندسی‌بازار در تازه‌ترین شماره خود (خرداد‌ و‌ تیر ماه 1392، سال هفتم) به سه موضوع محوری آینده‌پژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ پرداخته است.

توسعه‌مهندسی‌بازار

نشریه تخصصی توسعه‌مهندسی‌بازار برای تشریح این سه موضوع به سراغ خردورزان جهان در این حوزه‌ها رفته و گفتگوهایی از آنها را در این شماره آورده است.

- گفتگو با وندل‌بل، آینده‌پژوه

- گفتگو با فیلیپ‌کاتلر، پدر بازاریابی مدرن

- گفتگو با جنیفرآکر، استاد بازاریابی، روانشناسی

- گفتگو با لئون‌زوراویکی، استاد نورومارکتینگ

با مطالعه‌ی این گفتگوها درمی‌یابید آینده‌پژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ مطالعات کاملاً مستقل اما پیوسته‌ای است و در جهان امروز، در حکم یک موضوع واحدند.

در ادامه سایر آثار منتشر شده در این شماره در خدمت سه موضوع آینده‌پژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ است که این آثار عبارتند از:

- فروش کروی، خاتمه دادن به تکنیکهای کم اثر فروش

- پنج درس بازاریابی از خوزه‌مورینیو، آقای خاص

- اخبار بازاریابی شرکتهای برتر جهانی

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی توسعه‌مهندسی‌بازار می‌توانند با شماره تلفنهای 66408251 و 66408271 تماس بگیرند یا به آدرس اینترنتی www.marketingshop.ir مراجعه کنند.

کد خبر 221480
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز