همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی محمدرضا عارف جزئیات دیدار این نامزد انتخاباتی با سعید جلیلی، حداد عادل، محسن رضایی و سید محمد غرضی را تشریح کرد.

دیدار عارف و کاندیداهای ریاست جمهوری

دیدار عارف و کاندیداهای ریاست جمهوری

فارس نوشت: علیرضا خامسیان مسئول روابط عمومی محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد جلسه عارف با چندی از کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: این دیدار در 16 تیر ماه امسال و همزمان با نکوداشت پروفسور اردکانی صورت گرفته است.

وی افزود: قرار نبود نشست محمدرضا عارف با کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسانه‌ای شود، اما چون آقای غرضی در این خصوص مصاحبه‌ و اشاره‌ای به این میهمانی کرده‌اند، تصمیم گرفته‌ایم زوایایی از آن را رسانه‌ای کنیم.

مسئول روابط عمومی محمدرضا عارف تصریح کرد: در این نشست آقایان حداد عادل، سعید جلیلی، مهندس غرضی و دکتر رضایی حضور یافتند و آقای ولایتی به دلیل حضور در مراسم نکوداشت پرفسور اردکانی و آقای قالیباف نیز به دلیل مسافرت خارج از تهران نتوانستند به این نشست بیایند.

خامسیان تاکید کرد که آقای عارف باتوجه به پتانسیل اجتماعی شکل گرفته در انتخابات 92 تمایل دارند که افتراقی که بین نیروهای انقلاب ایجاد شده، از بین برود و هماوردی بین نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: در نشستی که آقای عارف با کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشت، آقای جلیلی از جمله اولین شخصی بود که به این نشست آمد و در مورد مسائل بین‌المللی توضیحاتی را ارائه کرد.

مسئول روابط عمومی محمدرضا عارف در پایان تاکید کرد:‌آقایان حداد عادل و دیگر میهمانان از ابتکار عمل آقای عارف جهت هماوردی نیروهای انقلاب تشکر و قدردانی کردند.

کد خبر 228633
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز