دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: گالری ساربان از روز جمعه ۸ شهریور ماه به مدت ۱۰ روز میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «پنجره ای دیگر» می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایشگاه با حضور 8 هنرمند جوان روز جمعه 8 شهریور ماه از ساعت 16 تا 20 افتتاح می‌شود و تا 18 شهریور ادامه خواهد داشت.

مریم امیری زاده،میترا بانژاد،فاطمه بهرامی،شیرین پیله وری،حجت خواجوی،حامد صدرارحامی،سیامک عزمی و ابوالفضل لیره هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند که هر کدام با یک تا 3 اثر شرکت کرده اند.

فاطمه بهرامی متولد اسفند 1345 در تهران است. وی در حال حاضر دانشجوی مقطع دکترای رشته پژوهش هنر است.

برگزاری بیش از 20 نمایشگاه نقاشی انفرادی و حضور در 18 نمایشگاه جمعی،7 نمایشگاه نقاشی در کشورهای لبنان، قطر، امریکا، روسیه، ونیز، کانادا و... از فعالیت های هنری این هنرمند محسوب می‌شود که تیر ماه سال گذشته آثارش را در گالری ساربان با عنوان دلتنگی های فاطمه بهرامی به نمایش گذاشت.

میترا بانژاد متولد 1347 تهران، کارشناس ارشد گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس، از سال 1386 آموزش نقاشی را نزد استاد تاها بهبهانی شروع کرد.

نمایشگاه گروهی انتخاب برتر به مناسبت مبعث پیامبر سال 1386، (برگزار شده از سوی وزارت ارشاد اسلامی) در فرهنگسرای نیاوران و تالار وحدت،کسب رتبه اول و دریافت جایزه و تندیس نمایشگاه نخستین جشنواره نماز و نیایش، در نقاشی متافیزیک و تخیل گرا سال 1387، (برگزار شده از سوی وزارت ارشاد اسلامی) در فرهنگسرای نیاوران،برپایی نمایشگاه انفرادی در سال 1390 (به صورت خصوصی) از فعالیت های هنری این هنرمند محسوب می‌شود.

شیرین پیله وری متولد 1348 تهران، فوق لیسانس هنر از دانشگاه هنر-لیسانس نقاشی از دانشگاه آزاد- مدرس هنر-عضو انجمن نقاشان-عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی است.

بیش از 50 نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از ایران از سال 1373 تا 1392،نمایشگاه های گروهی در امریکا،ایتالیا،بلژیک،چین،نروژ و بیش از ده نمایشگاه گروهی در گالری های مختلف از سال 1374 تا 1390
دو سالانه هنر جدید و ویدیو آرت 1386،9نمایشگاه انفرادی در گالری های گلستان،برگ و دی از فعالیت های هنری این هنرمند محسوب می‌شوند.

ابوالفضل لیره متولد 1350 در کاشان است. وی فوق لیسانس هنر از دانشگاه آزاد تهران است و از فعالیت های هنری این هنرمند می‌توان به بیش از 14 نمایشگاه انفرادی در گالری های برگ،خورشید،سیحون،خاک،پاسارگاد،نامی،هفت ثمر و آتبین و 72 نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور اشاره کرد.

سیامک عزمی در سال 1351 به دنیا آمده، فارغ التحصیل رشته زمین شناسی است و نقاشی را به صورت جدی و مستمر از سال 69 آغاز نموده است.

آثاری که دی ماه سال گذشته با عنوان وقت است که بازآیی در گالری ساربان به نمایش گذاشت حکایت تنهایی، گمگشتگی و حسرتهای بشر امروز است که در هجوم آوار دنیا در تقلای یافتن رستگاری است اما هر چه که پیش می‌رود، دورتر می‌شود.

برگزاری بیش از 50 نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل کشور، شرکت در حراج تهران-هتل آزادی-1392 ازدیگر فعالیت های هنری او محسوب می‌شود.

حامد صدر ارحامی متولد 1360 در اصفهان است و برگزاری بیش از 20 نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور از فعالیت های هنری او به شمار می‌روند.

حجت خواجوی متولد 1361 در اصفهان است و از فعالیت های هنری او می‌توان به برگزاری بیش از 10 نمایشگاه انفرادی و گروهی اشاره کرد.

نمایشگاه «پنجره ای دیگر» 8 شهریور از ساعت 16 تا 20 افتتاح می‌شود و تا 18 شهریور همه روزه به جز سه‌شنبه ها از ساعت 16 تا 20 برپاست.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک 8 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 8- 88504226 تماس بگیرند.

کد خبر 228594
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز