همشهری آنلاین: رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «پیچیدگی‌هایی برای حل مشکل فعلی زاینده‌رود وجود دارد» ابراز امیدواری کرد که در دولت جدید راه‌حل‌هایی در دو سطح استانی و ملی اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علی لاریجانی در بدو ورود به اصفهان در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در مورد پیگیری‌های مجلس برای بهبود وضعیت زاینده‌رود اظهار کرد: از قبل نمایندگان استان اصفهان پیگیر این موضوع بودند و دو جلسه هم در دولت قبل در رابطه با وزیر مربوطه داشتیم.

وی افزود: پیچیدگی‌هایی برای حل مشکل زاینده‌رود وجود دارد، البته هم راه‌حل‌هایی هم است که امیدواریم در دوره جدید راه‌حل‌ در سطح استان و ملی مورد مطالعه قرار گیرد تا به نتیجه‌ای برسد.

رییس قوه مقننه همچنین در تشریح اهداف سفرش به اصفهان گفت: در این سفر حرف‌های مدیران استان را می‌شنویم تا بدانیم چه مسائلی در اولویت است.

وی با بیان این‌که «قرار است در این سفر فاز دوم میدان امام علی(ع) افتتاح شود»، گفت: بنده برای افتتاح فاز اول این میدان به اصفهان آمده بودم که این کار شورای شهر اصفهان و شهردار برای میدان امام علی کار بسیار مهمی است که از نظر حل معضلات ترافیکی و مشکلات اجتماعی شهر دارای اهمیت خاصی است.

لاریجانی خاطر نشان کرد: در این میدان یک اثر تاریخی بزرگ مربوط به سلجوقیان دارد که احیای آن یک کار فرهنگی است.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت که ملاقات‌هایی این سفر یک روزه خواهد داشت.

کد خبر 228108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز