گروه شهری: اجرای هزار و ۴۴۱برنامه‌ماه مبارک رمضان و بهره‌مندی یک میلیون شهروند از این برنامه‌ها و مسابقات ورزشی محله‌ها با حضور ۴هزار تیم ورزشی بخشی از فعالیت‌های مدیریت فرهنگی شهر در ایام‌ماه مبارک رمضان امسال بود.

سید محمدهادی ایازی در جلسه شورای شهرداران مناطق که به ریاست محمدباقر قالیباف شهردار تهران برگزار شد، در تشریح فعالیت‌های‌ماه مبارک رمضان گفت: امسال در اجرای برنامه‌ها شاهد یک انسجام سازنده و معنادار بودیم که باعث هم‌افزایی و بهره‌گیری تام از امکانات و ظرفیت‌های موجود در بدنه مدیریت فرهنگی شهر شد.

وی ادامه داد: حضور برجسته تشکل‌های مردمی، مدیران محله و هیئت‌های مذهبی در اجرای برنامه‌های محلی و منطقه‌ای بسیار تأثیرگذار بود. مساجد محور اصلی برنامه‌های ‌ماه مبارک رمضان بودند و در هزار و 800مسجد برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار شد. ایازی تصریح کرد: همکاری درون بخشی در اجرای برنامه‌های مناسبتی بسیار نمایش خوبی داشت و برگزاری موفق برنامه‌هایی نظیر برگزاری باشکوه روز قدس، اقامه نماز عید سعید فطر، فضاسازی سطح شهر و بر آستان جانان نشان از اهمیت این موضوع دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: به‌منظور ترویج فرهنگ قرآن کریم و ارتقای بینش دینی شهروندان، تمام برنامه‌های‌ماه مبارک رمضان با محوریت قرآن کریم برگزار شد. اجرای محافل انس با قرآن در مساجد و سراهای محله با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی شمسه از مهم‌ترین اقداماتی است که در این عرصه انجام شد.

ایازی عنوان کرد: راه‌اندازی 2هزار و 618کانون محلی فناوری اطلاعات در سطح شهر همچنین برگزاری جشنواره‌های حوزه معاونت امور اجتماعی زمینه و ساختار مناسب برای اجرای طرح آموزش مجازی شهروندان را فراهم کرد. وی ادامه داد: در حال حاضر 374ساب پرتال محلی با رعایت 187شاخص محتوایی، فنی و گرافیکی در حال ارائه آخرین اطلاعات از فعالیت‌ها و برنامه‌های سراهای محله به شهروندان هستند.

کد خبر 227580
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز