همشهری آنلاین: نماینده مردم اراک در مجلس گفت که اگر دولت لایحه‌ای برای ایجاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارایه نکند نمایندگان طرح مربوط به ایجاد این سازمان را در روال کاری قرار می‌دهند.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی

محمد حسن آصفری  اظهار کرد: 150 نفر از نمایندگان طرح ایجاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را امضا کرده‌اند، سازمانی که قبل از دولت نهم وجود داشت و بعد از آن به معاونتی در ریاست جمهوری تبدیل شد.

وی افزود: ما منتظریم که دولت ایجاد این سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را در لایحه‌ای به مجلس ارایه کند تا مجددا این سازمان ایجاد شود. طبیعتا اگر دولت لایحه را ارایه نکند مجلس طرح را در دستور قرار می‌دهد.

این نماینده اصولگرای مجلس در گفتگو با ایسنا، اضافه کرد: تاکنون اخباری به ما درخصوص اهتمام دولت برای ایجاد این سازمان نرسیده است ولی به نظرم احتمالا دولت این کار را انجام می‌دهد چون نظرمجلس کمک به دولت است به همین دلیل منتظر ارایه لایحه می‌ماند.

آصفری همچنین خاطر نشان کرد: طرح‌هایی از این جنس در مجلس زیاد است که نمایندگان منتظرند تا عملکرد دولت را ببینند و بعد از آن درخصوص دردستور قرار دادن این طرح‌ها تصمیم‌گیری کنند.

وی توضیح داد: طرح‌هایی همچون تفکیک وزارت ورزش و جوانان و راه ‌و شهرسازی وجود دارد که ما منتظر عملکرد دولت هستیم تا مجددا در مورد اینگونه طرح‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

آصفری گفت: هنوز آیین‌نامه وزارت ورزش و جوانان و راه و شهرسازی به مجلس ارایه نشده به همین دلیل ما منتظریم دولت فعلی این کار را انجام دهد طبیعتا اگر اهتمامی در این رابطه دیده نشود ما مجبوریم که این طرح را در دستور قرار دهیم.

کد خبر 227510
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز