همشهری آنلاین: مهندس بیژن نامدار زنگنه، در نخستین پیام خود خطاب به کارکنان صنعت نفت، ضمن سپاسگزاری از آنها، اعلام کرد: امروز با کمال فروتنی دستان قدرتمند و تحول آفرین یکایک کارکنان را برای خلق حماسه اقتصادی به گرمی می‌فشارم.

زنگنه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (MOP)، متن کامل نخستین پیام مهندس بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت دولت تدبیر و امید خطاب به کارکنان صنعت نفت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران ارجمند، کارکنان و مدیران شریف صنعت نفت

خدای بزرگ را شاکرم که بر این بنده کوچک خود منت گذارد و بار دیگر توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و مقاوم میهن اسلامی و انجام وظیفه در بزرگترین و مهم‌ترین مجموعه اقتصادی- صنعتی کشور را که حقیتقاً خط مقدم جبهه «حماسه اقتصادی» و پیشران پرقدرت اقتصاد ملی است ، به من ارزانی داشت.

به همه شما عزیزان ، صمیمانه درود می فرستم و با کمال فروتنی، دستان گرم، قدرتمند و تحول آفرین یکایک شما را می‌فشارم.

جایگاه صنعت نفت کشور و نقش حیاتی کارکنان این مجموعه بزرگ، از اعماق آب های گرم خلیج فارس تا جای جای میهن اسلامی، در شکوفایی، پیشرفت و تولید ثروت برای نسل کنونی و فرزندانمان بر کسی پوشیده نیست.

من در این مقطع حساس و دشوار، با توکل به ذات اقدس الهی و به پشتگرمی حمایت و مساعدت شما آمده ام تا با کمک هم، آینده ای بهتر و پر از امید برای فرزندان این سرزمین بسازیم و ایرانی آباد و سرفراز را به نسل بعدی خود بسپاریم.

اینجانب که بخش عمده‌ای از عمر خویش را در مدیریت بخش‌های مهم و عرصه‌های کلان سیاسی - اقتصادی و اجتماعی کشور مصروف داشته‌ام، بر بی‌بدیل بودن جایگاه صنعت نفت در تحقق این هدف تاکید می‌کنم و در شرایط حساس کنونی بر این باورم که:

١. حضور شکوهمند، پرشور و معنادار مردم در انتخابات ریاست جمهوری ٢٤ خرداد ٩٢ و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر خلق «حماسه سیاسی و اقتصادی»، نوید بخش نفی افراطی گری و بازگشت به خردورزی و اعتدال بوده و در عین حال بیانگر عزمی نو نیز برای ساختن و آبادی سرزمین پهناور اسلامی است. بر ماست که آن را قدر بشناسیم و بر وجود این بینش و اراده در میان اقشار مختلف مردم هزاران درود بفرستیم.

٢. آغاز به کار دولت «تدبیر و امید» با پشتوانه رای اعتماد مجلس محترم در ٢٤ مرداد ٩٢ موجی از امید به آینده ای بهتر، شور و اشتیاق و تلاش و فداکاری در میان همه مردم و از جمله کارکنان سخت‌کوش صنعت نفت پدید آورده است که به اینجانب نیز انرژی و توان مضاعف بخشیده است.

در این شرایط حساس نگاه ملت ایران به دست‌های پرتوان و تدبیر شما عزیزان است که در طی دوران پر فراز و نشیب گذشته، چه در مقطع پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس و چه در عرصه سازندگی و پیشرفت همواره خوش درخشیده اید و از تهدیدها، فرصت نو به نو آفریده اید.

بی شک در مقطع کنونی نیز که اوج تحریم‌های ظالمانه است، عزم و همت و همبستگی و شایستگی شماست که می‌تواند فصلی متمایز را رقم بزند.

٣. پیام دولت «تدبیر و امید» که برخاسته از اراده تاریخی ملت بزرگ ایران می‌باشد، برای خانواده بزرگ صنعت نفت، تمرکز بر برنامه‌ریزی هدفمند، بهره‌گیری از تمامی نیروهای کارآمد و دلسوز و حرفه‌ای گرایی، همگرایی، هم‌افزایی و بهره‌وری و دوری جستن از حاشیه‌هاست.

نظر به اینکه از زمان اعلام رای اعتماد مجلس محترم، صدها تن از مدیران و متخصصان صنعت نفت تمایل خود را برای ابراز لطف به این خدمتگزار کوچک ابراز نموده‌اند، لذا بیژن زنگنه، دوست، همکار و همراه شما ، ضمن سپاسگزاری از همه محبت‌ها، دلبستگی‌ها و عواطف صمیمانه‌تان استدعا دارد از ارسال پیام تبریک به صورت کتبی و یا درج در روزنامه‌ها و نشریات صرف نظر فرموده و اینجانب را با تداوم همکاری و عزم استوارتان برای غلبه بر مشکلات و توسعه فعالیت‌های ثمربخش خویش همراهی فرمایید.

البته با اشتیاق کامل و در اولین فرصت، تدابیر لازم برای آشنایی با نقطه نظرات و فعالیت‌های مسئولان هر بخش اتخاد خواهد شد.

برای شما و خانواده‌های محترمتان آرزوی سلامتی، بهروزی، موفقیت و پیشرفت دارم.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
همکار ، خدمتگزار و دوست همیشگی شما - بیژن زنگنه

کد خبر 227311
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز