شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دو دانشجوی علوم سیاسی محصل در ایران و آمریکا، هر دو در رابطه با آمریکا به سازش می رسند، حال آنکه امام و رهبری، مقاومت و سازش ناپذیری را مطرح می‌کنند.

سرتیپ محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با جمعی از نخبگان علمی خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران،بهترین راه برای استفاده از ظرفیت‌های پنهان توسط نخبگان در بسیج را ورود نخبگان و قبول مسئولیت در بسیج دانست و گفت: بسیج قسمت داوطلبانه زندگی هر فرد است و با هیچ شغل دیگری تعارض ندارد.

به گزارش ایلنا، نقدی با تاکید بر ضروری بودن ارتباط نخبگان با اقشار تخصصی بسیج برای شناسایی و استفاده از ظرفیت ها در جامعه، اظهار کرد: امروز دغدغه بسیج و مهمترین صورت مسئله علمی، مدیریت دانش در کشور است که غیر از تولید دانش است؛ چراکه امروز ظرفیت بالایی برای تولید دانش در کشور وجود دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وجود نقشه جامع علمی و سند راهبردی 1404 کشور خاطرنشان کرد: با وجود فعالیت‌ها و دستاوردهای بسیار در زمینه مسائل فناوری در کشور، مدیریت دانش در کشور به سختی و خیلی کند پیش می‌رود. در بسیج نیز این حرکت آغاز شده ولی از آنجا که مدیریت دانش از بالاترین لایه‌های فعالیت علمی می باشد، به موفقیت های چندانی دست نیافته‌ایم.

نقدی با اشاره به تشکیل 19 پژوهشکده مجازی توسط بسیج برای شبکه سازی و تعامل تخصصی بین افراد جامعه ادامه داد: مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات بسیج با هدف ارتباط بین متخصصان، صورت مسائل موجود و مصرف کنندگان تولیدات علمی در کشور می باشد که با راه اندازی فن بازارهای تخصصی عملیاتی شده است.

کد خبر 227310
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز