دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

گروه حوادث: تیراندازی‌های سریالی در شهر پومونای آمریکا، جان ۳نفر را گرفت و تحقیقات پلیس برای دستگیری عاملان این تیراندازی‌ها ادامه دارد.

gun

دست‌کم 3نفر بین شنبه شب و صبح روز یکشنبه در شهر پومونا در ایالت کالیفرنیا قربانی تیراندازی‌هایی شدند که به گفته پلیس، ارتباطی به هم ندارند. آخرین تیراندازی صبح یکشنبه رخ داد و در جریان آن مردی 29ساله زمانی که از خانه‌اش خارج شده بود بر اثر اصابت گلوله‌ای به سرش، جان باخت. این حادثه زمانی رخ داد که انجل براوو در مقابل خودرواش ایستاده و قصد سوار شدن به آن را داشت.

فردی که مظنون به این تیراندازی است، از داخل یک خودروی سواری به سوی مرد جوان شلیک کرد و پس از آن به سرعت متواری شد. اما کمتر از یک ساعت قبل از این حادثه، مرد دیگری در خیابان کانتربری به ضرب گلوله مجروح شد. وقتی پلیس در محل این جنایت حاضر شد، با 2خودروی سواری روبه‌رو شد که هدف رگبار گلوله قرار گرفته بودند. تیراندازی دیگر در ساعت 11:30شنبه شب رخ داد و در جریان آن جوانی 24ساله به نام ایزایس، زمانی که به همراه دوست 18ساله‌اش در خیابان در حال قدم زدن بودند، از سوی فردی ناشناس هدف قرار گرفتند. در این تیراندازی ایزایس کشته شد و دوستش که مجروح شده بود، به بیمارستان انتقال یافت.

2ساعت قبل از مرگ جوان 24 ساله، پلیس پومونا در جریان تیراندازی به مرد دوچرخه سواری در خیابان لکسینگتون قرار گرفت. به گفته پلیس، این مرد 45ساله زمانی که در حال دوچرخه سواری بوده از سوی فرد ناشناسی هدف گلوله قرار گرفته است. مرد تیرانداز سوار بر یک خودروی سواری بوده و بعد از شلیک مرگبار به سرعت از محل گریخته است. به گفته خانواده یکی از قربانیان این تیراندازی‌ها، تا‌کنون هیچ مظنونی در رابطه با این جنایات دستگیر نشده و این در حالی است که در سال‌جاری میلادی در شهر پومونا بیش از 10 قتل صورت گرفته که هنوز عاملان آنها دستگیر نشده‌اند.

کد خبر 226732
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز