همشهری آنلاین: دست‌کم ۴ نفر در حادثه تیراندازی در ایالت تگزاس آمریکا کشته و ۴ تن مجروح شدند.

آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس، در دو حادثه تیراندازی جدا اما به هم مرتبط در شهرهای «دلاس» و «دسوتو» از شهرهای ایالت تگزاس آمریکا دست‌کم 4 نفر کشته و 4 نفر دیگر زخمی شدند.

به گفته وارن میشل از ادره پلیس شهر دالاس، مأموران این اداره برای رسیدگی به تیراندازی در یکی از این مناطق این شهر اعزام شدند. به هنگام رسیدن پلیس به محل تیراندازی 4 نفر هدف تیراندازی قرار گرفته بودند که 2 نفر جان باخته و دو نفر دیگر مجروح شده بودند.

بنا به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، وی گفته، فرد متهم به این تیراندازی سپس به شهر «دسوتو» متواری شد و در آنجا به 4 نفر دیگر تیراندازی کرد که در آنجا هم 2 نفر کشته و 2 نفر دیگر زخمی شدند.

اداره پلیس دسوتو موفق شد فرد تیرانداز را دستگیر کند. این اداره پلیس تا کنون فقط به گفتن اینکه جنسیت فرد متهم، مرد بوده اکتفا کرده و اطلاعات دیگری درباره متهم، از جمله انگیزه وی برای تیراندازی منتشر نکرده است.

خشونت‌های مسلحانه در آمریکا از جمله معضلاتی است که از دیرباز به مرگ میرهای فراوان در این کشور منجر شده‌اند. کارشناسان، آزادی حمل سلاح و رواج فرهنگ خشونت در آمریکا را از جمله عوامل اثرگذار بر چنین خشونت‌هایی می‌دانند.

در یکی از دردناک‌ترین این خشونت‌ها در آذرماه سال گذشته، حمله یک مرد مسلح به دبستان ابتدایی «سندی‌هوک» در ایالت «کانکتیکت» مرگ 26 کودک را به همراه داشت.

کد خبر 226326
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز