دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

شهردار تهران رسیدگی به مناطق جنوب شهر تهران را در ادامه برنامه‌های شهرداری تهران در اولویت دانست و بر بالا بردن سرانه‌های خدماتی در این مناطق تاکید کرد.

به گزارش سما، دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار تهران در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی دانشگاه فنی دخترانه دکتر شریعتی، با اعلام این مطلب گفت: برای مناطق جنوب شهر تهران در چهار سال دوره جدید نیز برنامه ریزی شده است و در کنار کارهایی که تاثیرات محلی دارند، رسیدگی به این مناطق با همان شتاب ادامه دارد.

وی با اشاره به معضلات مهم مناطق جنوب تهران افزود: بافت‌های فرسوده، مجموعه احداث‌ها و ساختمان‌ها از مهمترین موضوعات مناطق جنوبی است و بالابردن سرانه‌های خدماتی و اقتصادی از اولویت‌های این مناطق است تا فاصله آنها از مناطق شمالی هرچه بیشتر کاهش یابد.

قالیباف با اشاره به روند ادامه پروژه تونل توحید اظهار کرد: از روزی که پروژه اتوبان توحید کلنگ خورد حداقل دو ماه برای تجهیز کارگاه زمان می برد که در حال حاضر این پروژه در مرحله تجهیز کارگاه است.

وی افزود: از اول خرداد ماه روزشمار اتوبان توحید نصب خواهد شد و با اتمام زمان بندی این اتوبان نیز راه اندازی می شود.

شهردار تهران با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در اتوبان آزادگان اظهار کرد: اقدامات این اتوبان در دو مرحله صورت می گیرد که در مرحله اول و در پل تقاطع اتوبان کرج، یک مرحله ترافیک را منحرف و پل‌های اتوبان را ایجاد کردیم که در دیماه سال گذشته افتتاح شد و هم‌اکنون درحال بهره برداری است.

وی افزود: در مرحله دوم رمپ و لوپ این اتوبان که دسترسی آزادگان به اتوبان کرج را فراهم می کند در حال انجام است و طبق زمان بندی پیش می رود.

شهردار تهران در ادامه گفت: یک جاده انحرافی زده شده است که بعد از ایجاد پل‌ها به مسیر خود بازمی گردد و پس از فراهم کردن رمپ و لوپ‌ها،ادامه اتوبان آزادگان به سمت رسالت و شهید همت انجام می شود که یک بخشی از آن باید از جنگل‌های چیتگر عبور کند.

به گفته قالیباف تا پایان سالجاری راه‌اندازی اتوبان آزادگان به سمت شمال به پایان می‌رسد.

کد خبر 22608

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز