مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

گروه شهری: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی ویژه به نمازگزاران عید سعید فطر خبر داد.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به‌منظور برگزاری مراسم با شکوه عید سعید فطر و حضور گسترده نمازگزاران 2500دستگاه اتوبوس را از ساعت 5:30 بامداد روز عید به‌کار خواهد گرفت تا نسبت به جا به جایی نمازگزاران از مبادی خطوط مختلف اتوبوسرانی اقدام کنند.

بر این اساس شهروندان تهرانی از 55نقطه شهر تهران اعم از میادین، محلات و خیابان‌های اصلی شهر تهران می‌توانند از این سرویس‌های ویژه برخوردار شوند و مطابق برنامه‌ریزی معمول نیز در پایان مراسم اقامه نماز عید فطر با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به محل‌های مورد نظر خود مراجعه کنند.

بنابراین اطلاعیه اتوبوس‌هایی که کار خدمت رسانی به مسافران عازم شمال و شمال شرق را انجام می‌دهند در خیابان ولیعصر به سمت شمال مستقر خواهند بود. آن دسته از نمازگزارانی که عازم جنوب شرق تهران هستند نیز می‌توانند به اتوبوس‌های مستقر در خیابان دانشگاه و ابوریحان مراجعه کنند. همچنین برای مسافران عازم جنوب غربی تهران اتوبوس‌هایی در میدان انقلاب اسلامی و شمال به جنوب خیابان کارگر مستقر می‌شوند.

مسافران عازم جنوب شهر با مراجعه به خیابان کارگر حد فاصل خیابان ولیعصر تا انقلاب اسلامی و مسافران عازم شمال غرب تهران نیز می‌توانند با مراجعه به خیابان کارگر از میدان انقلاب اسلامی تا تقاطع بلوار کشاورزاز خدمات رسانی ویژه اتوبوس‌های شرکت واحد برخوردار شوند. ضمناً کلیه خطوط اتوبوسرانی تندرو و خطوط منتهی به ایستگاه مترو تقویت شده و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان پایتخت است.

کد خبر 226016
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز