گروه حوادث: مردی که متهم است بعد از قتل زن تنها، جسد او را 2‌ماه تمام در فریزر نگهداری کرده است در جلسه محاکمه اتهام قتل را رد کرد.

ماجرای این پرونده 22تیرماه سال گذشته رقم خورد. وقتی مردی به نام رامین به اداره پلیس رفت و مدعی شد که یکی از اقوامشان به نام تاجی که زنی سالخورده و تنهاست، ناپدید شده است. این مرد به مأموران گفت: تاجی در خانه‌ای در شمال تهران زندگی می‌کرد و گاهی اوقات به او سر می‌زدم اما از چند روز پیش، اثری از وی نیست و نمی‌دانم چه بلایی سرش آمده است. با اظهارات این مرد تحقیقات مأموران شروع شد و آنها بعد از چند روز متوجه شدند که خانه این زن توسط مرد جوانی فروخته شده است.

وقتی خریدار خانه به اداره آگاهی احضار شد، ادعا کرد که فروشنده را نمی‌شناسد و فقط در بنگاه و دفترخانه او را دیده است. تحقیقات برای دستگیری فروشنده خانه در حالی ادامه داشت که مأموران حدس می‌زدند وی زن تنها را سر به نیست کرده و سپس خانه‌اش را فروخته است. با این حال اثری از این مرد به‌دست نیامد تا اینکه 2‌ماه بعد، همسر رامین سراسیمه با پلیس تماس گرفت و از وجود جسدی در فریزری در انباری خانه‌شان خبر داد. وقتی مأموران راهی این خانه شدند، جسد یخ زده زن ناپدید شده را پیدا کردند و به این ترتیب رامین به اتهام قتل دستگیر شد. وی در بازجویی‌ها گفت:

از آنجا که می‌دانستم تاجی تنها زندگی می‌کند، پس از سرقت اسناد و مدارک خانه‌اش، آن را فروختم اما روز حادثه وقتی برای دیدنش رفته بودم، وی متوجه ماجرا شد و با هم درگیر شدیم. من هم با چند ضربه او را به قتل رساندم و جسدش را در فریزر خانه‌شان گذاشتم. بعد از چند روز، از آنجا که باید خانه را تخلیه می‌کردم، یک فریزر خریدم و به انباری خانه‌مان بردم. سپس جسد مقتول را به آنجا انتقال دادم و داخل فریزر گذاشتم تا اینکه پس از2‌ماه، همسرم اتفاقی وارد انباری شده و بعد از باز کردن در فریزر، با جسد مقتول روبه‌رو شده‌است.

با اعترافات این مرد و تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه 71دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز متهم در برابر قاضی عزیزمحمدی و 4قاضی مستشار دادگاه پای میز محاکمه قرار گرفت. او در این جلسه اتهام فروش خانه مقتول را پذیرفت اما منکر جنایت شد. وی گفت: روز حادثه وقتی به خانه تاجی رفتم، جسد او روی زمین افتاده بود و برای اینکه قتل وی به گردن من نیفتد، آن را داخل فریزر گذاشتم و 2‌ماه تمام از آن نگهداری کردم تا اینکه دستگیر شدم. در پایان جلسه، قضات دادگاه با توجه به درخواست وکیل مدافع خانواده قربانی و مدارک موجود در پرونده متهم را به قصاص محکوم کردند.

کد خبر 225708
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز