همشهری‌آنلاین: رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه در مقطعی که مجلس این کمیسیون را موظف به پیگیری حادثه ۲۲ بهمن در قم کرد ریاست جلسه با ابوترابی فرد بود و لاریجانی در سفر خارج از کشور حضور داشت، گفت: اعضای کمیته بررسی حادثه قم در یک روند قانونی انتخاب شدند و این حاشیه پردازی‌ها به دور از واقعیت و به دور از شان افرادی است که این گونه مطالب را عنوان می‌کنند.

خانه ملت نوشت: علاء الدین بروجردی در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه اعضای کمیته تحقیق حادثه 22 بهمن قم از سوی رئیس مجلس انتصابی هستند، تصریح کرد: در مقطعی که مجلس کمیسیون امنیت ملی را موظف به پیگیری حادثه 22 بهمن در قم کرد ریاست جلسه با آقای ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس بود و دکتر لاریجانی در سفر خارج از کشور حضور داشت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس جلسه ضبط شده موجود در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در آن مقطع آقای حقیقت پور به عنوان عضو هیئت رئیسه، آقای جهانگیرزاده به عنوان کارشناس اطلاعاتی، آقای دواتگری به عنوان کارشناس حقوقی و آقای نقوی حسینی نیز به عنوان سخنگوی کمیته بررسی حادثه قم انتخاب شدند و هیچ مخالفتی در این زمینه توسط هیچ یک از اعضا صورت نگرفت.

بروجردی با اشاره به اینکه ترکیب مذکور با اجماع تایید شد، ادامه داد: بنابراین صحبت‌های حاشیه‌ای برخی افراد جای تاسف دارد و مطالب عنوان شده را به شدت تکذیب می‌کنم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: اعضای کمیته بررسی حادثه قم در یک روند قانونی انتخاب شدند و این حاشیه پردازی‌ها دور از واقعیت و دور از شان افرادی است که این گونه مطالب را عنوان می‌کنند.

کد خبر 225179
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز