شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکتی چینی برای رساندن کیک‌های خود به دست مشتریانش سریع‌ترین راه ممکن را انتخاب کرده‌است: پهباد‌ها!

کیک

براساس گزارش پاپ ساینس، شرکتی به نام Incake کیک‌های خود را با کمک روبات‌های پرنده به دست مشتریانش می‌رساند،‌اما مقامات پلیس به دلیل اینکه استفاده از این روبات‌های پرنده می‌تواند امنیت جامعه را با خطر مواجه سازد،‌ارائه این خدمات را متوقف کرده‌است.

Incake شرکت شیرینی‌پزی و حمل و نقل است که محصولات آن توسط تیمی بریتانیایی تولید شده و سفارش این محصولات تنها به صورت آنلاین امکان‌پذیر است. پس از سفارش نیز رویات‌های پرنده سفارش‌ها را در کمتر از پنج دقیقه به دست مشتری می‌رسانند.

روبات‌های پرنده یا همان هواپیماهای بدون سرنشین 6 موتوره بوده و از 6 پره برای بلند شدن از زمین استفاده می‌کند. این هواپیما کمی بزرگتر از یک متر است و وزن آن درحدود 10 کیلوگرم است و می‌توانند در هر پرواز تنها یک کیک را با خود حمل کنند. هریک از این هواپیماها از دو دوربین برخوردار هستند که یکی از آنها جلو و دیگری کیک را نشان می‌دهد.این هواپیماها می‌توانند چندین کیلومتر پرواز کنند و کنترل آنها به دست فردی است که در خودرویی آن را تعقیب می‌کند.

مدیر تبلیغات این شرکت،‌استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای حمل کیک‌ها نسبت به سیستم حمل و نقل رایج پاک‌تر بوده و با محیط زیست سازگارتر است.

کد خبر 224778
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز